Ateşli hatunu bakkal çıkışı götürdüm

Merhaba seks hikayesi okurları. Evde yalnız olduğum bir sabah kendime kahvaltı hazırlamak için mutfağa girdim ama evde yiyecek hiçbir şey yoktu. Ben de bir yumurta bile kalmamış diye söylenerek almaya çıktım. Tam marketten alışverişimi yapmış dönüyordum ki bizim yan dairede oturan komşu bayan denk geldi. Dul bir kadındı ve tek başına yaşıyordu. Neyse aldım poşetlerini eve kadar taşıdım. O da bana kahvaltı yaptın mı diye sordu. Ben de kahvaltı yapmak için sucuk ve yumurta aldığımı söyledim. O da bana gel ben hazırlarım dedi. Ben de hemen teklifini kabul ettim zaten böyle yemek işlerini falan pek anlamazdım. Neyse o sucuklu yumurtayı hazırladı ve yedik. Daha sonra da hem çay içip hem de sohbet etmeye başladık. O sırada bana kocası onu terk ettikten sonra ne kadar yalnız kaldığını ne kadar zorluk çektiğini falan anlatmaya başladı. Kadın bunları anlatırken benim de sikim kalkmaya başladı. O an da aklıma onu sikme fikri yerleşti. Kadın nasılsa dul ve yalnızdı ben ne zaman istesem verir diye düşündüm. Zaten o da bu kadar yalnızlığını anlatınca istekli olduğunu anlamak hiç de zor olmadı. Ben kadına tuvaleti sordum. O da bana gösterdi. Hemen gidip kalkmış sikimi indirmek için 31 çekmeye başladım. Ama tam boşalacakken birden kadın kapıyı açarak tuvalete daldı. O bana bakıyo ben de ona bakıyordum ikimiz de şok olmuş haldeydik. Ben o kadar utandım ki bir an için oradan kaçıp gitmek istedim. Ama kadın beni cesarete getirdi madem azdın keyfini çıkartalım dedi. Ben zaten dünden razıydım. Hemen onu alıp yatak odasına götürdüm ve kıyafetlerini çıkardım. Karşımda duran memelerini büyük bir iştahla yalamaya başladım. Ben yalayıp göğüs uçlarını dişledikçe kadın kesik kesik inlemeye başlamıştı. Zaten benim de gözüm döndü ve neredese kadının göğüslerinin tamamını ağzıma almaya başladım. Ama o kadar büyük göğüsleri vardı ki ağzıma girmekte zorlanıyordu. Ama artık memeleri ile vedalaşıp amına inmenin zamanı gelmişti. Hemen göğüslerinden göbeğine indim ve göbeğini yalamaya başladım. O kadar güzeldi ki yaladıkça yalayasım geliyordu. Sonra da yavaş yavaş amına şnmeye başladım. Ben bacak içlerini yalarken kadın resmen titremeye başladı. Sonra da inleyerek boşaldı. Ben am sularını yalayarak dilimi deliğinden içeriye sokmaya başladım. Muhteşem bir amı vardı dilimi içeriye soktuğumda alev alev yanıyordu. Uzun süredir sikilmemenin ateşi kadını azdırmıştı. Ben yaladıkça kadın da kafamı amına bastırmaya başladı. O bastırdıkça ben de daha iştahlı bir şekilde yalıyodum.kafamı oaradan çıkardım ve hemen 69 pozisyonuna geçtim. E malum benimkinin de yalanmaya ihtiyacı vardı. Bir süre de bu pozisyonda yalaştıktan sonra artık o büyük an gelmişti. Hemen yarrağımı uzun süredir sik görmeyen o ama sokmaya başladım. O kadar ateşliydi ki oada kalmak ve hiç çıkmamak istiyordum. Amının içerisinde gidip geldikçe zevkin doruklarına çıkmaya başladık. İkimiz de uçuyorduk ben yarrağımı sokup çıkardıkça kadın zevk çığlıkları atıyor ohhhh daha hızlı diye inliyordu. Amının en derin yerine kadar giriyor ve çıkartıp tekrar sert bir şekilde sokuyodum. Kadın sürekli inliyor ve zevkten tir tir titriyordu. Sonra birden kasılarak boşalmaya başladı. Artık bende boşalmaya yaklaşmıştım. En sonunda amından çıkardım ve göğüslerinin arasına soktum. Biraz da burada git gel yaptıktan sonra göğüslerinin arasında boşaldım.
Previous
Next Post »
Thanks for your comment