Otostop maceramız seksli bitti

Biz fakir mahallenin genç kızları olarak bazen arkadaşlarla kendimize macera ararız. İşte yine öyle bir gündü. Yine oturmuş kızlarla sohbet ediyor ne yapsak da başımızı derde soksak diye düşünüyorduk. Ama bunun sonunda seks yaşayacağımız ihtimali aklımıza bile gelmiyordu. Seks hikayeler bizim mahallede hoş karşılanan şeyler değildi. En son kızlarla düşündük taşındık ve denize gitmeye karar verdik. Üç kafadar otostop çekerek denize gitmeyi planladık. Çünkü cebimizde otobüse verecek paramız bile yoktu. Neyse sonunda kararımızı verdik ve bizim mahallenin biraz uzağında ana yola çıkarak otostop çekmeye başladık. Tabi bizi gören kamyoncular falan hemen kornaya basıyor hatta duranlar bile oluyordu ama biz korkup onlara binmek istemedik. Biraz daha bekledik ve yaklaşık 10 dakika sonra içinde iki yakışıklı gencin olduğu lüks bir araba yanımızda durdu. Direksiyondaki yakışıklı camı açarak nereye kızlar isterseniz sizi atalım dedi. Biz hemen atladık denize gidiyoruz diye onlar da denize gidiyorlarmış ve bizi arabaya aldılar. Hep birlikte yola çıktık. Bunlar sürekli birbirlerine bakıp gülüşüyordu. O anda benim aklıma bir kurt düştü ama yine de bozuntuya vermedim. Neyse geldiğimiz yer biraz tenha bir yerdi. Hatta bizden başka hiç kimse yoktu ama biz daha saat erken gelirler diye düşündük. Sonradan anladık ki bunlar bizi buraya bilerek getirmişlerdi. Olsun dedik ve arabadan inerek plaja geldik. Hemen soyunup suya girmek ve serinlemek istiyorduk. Gençler de bizimle birlikte suya girdi. Şakalaşıp hep birlikte eğlenirken. Arabanın sahibi olan ve adı da Onur olan genç suyun içinde bir anda belime sarıldı. Siki tam amıma denk gelmişti ve ben gerçekten .ok tahrik olmuştum. Hemen ben de sarılarak ona karşılık verdim. İstekli olduğumu anlayınca kulağıma eğilerek ister misin dedi. Ben de evet anlamında başımı salladım. Hemen sudan çıktık ve birlikte sahilin arkasında bulunan ormanlık alana gittik. Orada beni bir ağacın dibine oturtarak dakikalarca sikti. Kucağında zıpladım, domalıp aldım. Büyük bir zevk içerisinde tam iki defa boşaldım. O gün unutulmaz bir seks hikayesi yaşamıştım.
Previous
Next Post »
Thanks for your comment