Arkadaşımın Azgın Ablası

Ben Murat. İstanbulda oturan 1.83 boyunda 24 yaşında kaslı vücudu olan çekici ve seksi bir erkeğimdir. Bir gün akşam yemeği için arkadaşlarımın evine gittim ve yemeği yedikten sonra sohbet ederken bir dersle ilgili sıkıntılı olduğumu söyledim. Arkadaşımın ablasıda istersem bana özel ders vereceğini söyledi şakasına daha sonra ise ücret almadan ders verebileceğini söyledi. İsmine A diyelim. A ise bir okulda öğretmen 26 yaşında esmer ve gayet seksi bir bayan. Severek teklifini kabul ettim. Tabi ilk dersi yaptık oturduk sohbet ederken A nın sürekli kendini sürttüğünü gördüm. Bir şey demedim fakat onu sikme fikri içimi yiyip bitiriyordu daha sonra çok sıcak oldu dedim ve tişörtümü çıkardım. Six packlerimi ve adonisimi gören A iyice çılgına döndü ve dokunmak istiyorum dedi. Bende neye dedim. Güldük beraber sonra kaslarıma dokunmaya başladı eli aşağı doğru gitti ve sikimin kalktığını söyledim. O da onuda görmek istediğini söyledi o otururken karşısında ayaktaydım. Kemeri çözdüm ve pantolonumu aşağı indirdim. Sikimi görünce gözleri büyüdü. Birazcık elledi ve benim ufaklığı iyice kaldırdı. Amın sulandı değil mi dedim. Evet dedi görmek istiyorum dedim. Tamam dedi ve pantolonunu kilodunu çıkardı amını yeni traşlamıştı ve kaymak gibiydi. Bacaklarını araladım aşağı eğildim ve bir anda amına yumuldum yalamaya başladım yapma desede nafile soırılsıklam amı bulmuşum kaçırırmıyım. Daha sonra 69 pozisyonuna geçtik birbirimizi yaladık ben bunu yatağa uzattıktan sonra sikimi sürtmeye başladım. Gir diye haykırıyordu. Girmedim biraz daha oynadım kendi almaya çalışıyordu fakat başaramadı ve bir anda hepsini amından içeri kökledim bir inledi sanırım tüm bina duymuştur. İçime boşalma yeter diyordu. Daha sonra domaltıp siktim A’yı. O gün defalarca siktim ve daha sonra her dersimizde sikiştik bir süre.
Previous
Next Post »
Thanks for your comment