Bir Sonbahar Günü Ormanda Siktiler

Merhaba ben 32 yaşında İstanbulda yaşayan bir bayanım. Kendime sürekli bakarım. Spor salonuna gitmek yerine sabahları bütün sitedeki insanların koştuğu bir yer vardı orada koşu yaparım. Bir sonbahar günü hava sisliydi ve ormanda koşmaya başladım müzik dinliyorum ve pek bir şey duymuyordum. Daha sonra karşıda iki tane adam gördüm merhaba dedim ve geçip gittim ama korkmuştum. Kimdi bunlar diye sormuştum ve evsiz insanlara benziyorlardı çünkü kıyafetleri falan yırtık pırtık ve sakalları falan uzun adamlardı. Koimaya devam ettim fakat ilerde bir adamın beklediğini gördüm ve diğeride oradaydı aynı adamlar koşup geri dönmek istedim fakat ya öldürürlerse diye düşündüm devam ettim ve biri arkadan kafama vurdu sanırım bayılmışım. Ayıldığımda ormanın içinde ellerim ve ağzım bağlıydı. Bağırmaya çalıştım ağlamaya başladım ama fayda etmedi. Hepsi sikini yüzüme vurmaya başladı. Daha sonra biri amımı yaladı ve içine girdi. Zevk almaya başlamıştım istemiyordum ama hoşuma gitmişti. Daha sonra biri götümden biri amımdan sikmeye başladı. Sonra ikiside içime boşaldı ama doğum kontrol hapı kullanıyordum.Bırakırlar sandım fakat daha sonra sigara içtiler ve tekrar sikmeye başladılar. Artık onların orospusu olmuştum istedikleri şekilde sikiyorlardı. Amımın ıslandığını ve boşaldığımı görünce birisi zevk almaya başladı orospu dedi. Durmak bilmiyorlardı 3 kişi birden sikiyolardı beni artık. 1 saat boyunca beni siktikten sonra artık bıraktılar ve rahat etmiştim sonra çekip gittiler ben ise eve gidip hemen duşa girdim ve temizlendim. Sonra koşuya çıkmaya korkmuştum ama içimdende hep geçiyordu belki oralardadırlar diye ama sonra 2-3 gün koşuya çıktım fakat onları orada bulamadım. Kimsenin bu olaydan haberi olmadı. Çünkü pişman olduğumu söyleyemem.
Previous
Next Post »
Thanks for your comment