Bardaki çıtır hatunu becerdim

Merhaba ben Nihat size başımdan geçen çok güzel bir olayı anlatıcam Beşiktaş ta çalışırken iş çıkışları kafam bozuk olduğunda çok fazla uğrak bi mekan olmayan bir barda içmeye giderdim.Yine öyle bir gün bara gittim icmeye başladım hemen karşımdaki masada bir çift vardı kadın masanın bana bakan kısmında oturuyordu kısacık bi etek giymişti üstünde de göhüs dekolteli taşlı bir bluz vardı pürüzsüz bacaklar ve taş gibi bir kalçası vardı.Arada yanındaki herif başka yere baktıgında kesişip birbirimize bakıyorduk alkolde hem bende hemde karşı masada su gibi gidiyordu aradan kırkbeş dk kadar sonra herife bi telefon geldi ve birden çekip gitti başıma geleceği yazılmıştı sanki kadının bacaklarını deli gibi süzüyordum oda beni kesiyordu aradan on dk sonra kafasını benimle gel der gibi salladı ve masadan kalktı bende hemen peşinden kalktım.Barın alt katındaki tuvalete indik kadın deli gibi sarhoştu yürüyüşünden belliydi ve tuvalete girdikten sonra kapıyı kilitleyip direk dudaklarıma yapıştı deliler gibiydik bacaklarını elliyordum ve etegini aralayıp amını oksuyordum birden kesildik ve kemerimi çözüp pantolonumu indirdim sikim kaskatı ve dimdik olmuştu dizlerinin üstüne çöküp küçücük dudaklarıyla sikimi emmeye başladı dilini sikimin üstünde yukarı aşağı indirip taşaklarımın üstünde daireler çiziyordu sonra onu kaldırdım ve arkasını cevirdim eteğini yukarı kaldırdım dudakları zevkten kızarmış bembeyaz bir amcığı vardı sikimin kafasını amının üstünde git geller yaparak çıldırtıyordum onu derken yarağımı amına sonuna kadar sokarak kalçalarından tutup onu kendime çektim ve aynı hareketi tekrarlayarak sikmeye başladım inleme sesleri tuvalette yankı oluşturmştu amı okadar dar ve zevkliydi ki daha fazla dayanamayıp kalçalarnın üstüne boşaldım sonra tuvalettn cıktım bar ugrak biyer olmadıgı icin tuvalete inen olmamıştı kadının numarasını bidaha görüşmek üzere aldım ve bir daha mutlaka görüşücegimizi soyledim bazn hala geceleri yatarken o daracık sulu amı aklıma gelir sikim taş gibi olur.
Previous
Next Post »
Thanks for your comment