Otobüsteki Türbanlı

beşiktaşta bir otelde çalışmaktayım evim gazide olmasına rağmen ogün bir arkadaşla buluşmak için beşiktaş topkapı arabasına bindim,3-5 durak sonra yaşlı bir teyzeye yer verip orta kısma geçip ayakta gidiyordum otobüste dolmaya başladı karaköy durağına geldiğimizde artık ön kapıdan kimse binemediği için orta kapıyı açtı şoför bu sırada binenlerin arasında bir türbanlı bayan dikkatimi çekti çok hoş görünüyordu ama bulunduğu yerde pek rahat değildi yanımdaki bir gençe bunu fark etmiş olmalı ki ala böyle gel deyip bayanı ikimizin arasına geçmesini sağladı ben kadının yüzüne görmüş beğenmiştim önüme gelince baktım geniş ince sayılabilecek bir etek var o geniş eteğe rağmen kalçaları taş gibi görünüyordu.otobüs unkapanına varmadan artık hava alacak yer bile kalmamıştı aradan bir bayan türbanlının önüne hamle yapınca oda kendini bana doğru ittirdi ittirincede direk bana yaslandı zaten benimki onun kalçalarına bakmaktan dikilmişti oda yaslanınca kalçalarına değmeye başlayınca dahada dikleşmeye başladı…baktım bunda ses yok otobüs salladıkça sikim kalçalarının arasına bir girip bir çıkıyordu ben birileri bakıyormu diye etrafıma bakarken bu hafiften domalınca benimkide tam araya giri verdi camdan baktım oda beni kesiyordu bende biraz daha yüklendim kalçalarını tam arasındaydım ve sıcaklığını hissediyordum ben yüklendikçe oda kendini bastırmaya başladı cam tarafındaki elimi aşağı atıp kasıklarını okşamaya başladım bir yandanda camdan ona bakıyordum oda cama doğru dönüp bana bakıp dudaklarını ısırmaya başlayınca elimi dahada aşağılara atıp eteğini yavaş yavaş yukarı doğru sıyırmaya başladım yanlızca cam tarafından sıyırıyordumki kimse görmesin derken ucu elime gelince elimi içeri sokup bacaklarına dokundum yine cama baktım bana bakıyor dudağını ısrmaya devam ediyordu unkapanının trafiği meşhurdur oraya gelince en az yarım saat beklersin buda benim avantajım oldu elimi daha yukarı doğru çıkardım bacaklarını okşayarak kalçasının yarısına geldiğimde birden kalçalarını elime doğru ittirdi bende götününün yanaklarını avuçlamak içiçn elimii attım baktım çıplak teni acaba külot giymemişmiydi diye merak edip eteğin ucunu biraz daha görebileceğim şekilde kaldırıp baktığımda beyaz tanga giydiğini gördüm ama gördüğüm manzara karşısında dilim tutulmuştu bembeyaz bir teni vardı hafifçe eteğin ucunu indirip elimle kalçalarını okşamaya devam ettim ama amını ellememi istyordu hareketlerinden bunu anlamak basitti bende amını avuçladım küloduyla birlikte biraz öyle okşadıktan sonra külodunu yana sıyırıp elimi çıplak amına attım sulanmış alev alev yanıyordu biraz okşadıktan sonra dudaklarını ayırmaya deliğiyle oynamaya başladım parmağımı bir sokup bir çıkarıyor arada birde göt deliğini zorluyordum.bacaklarıyla elimi arada bir sıkıyor bir bırakıyor zevk aldığınıu iyice belli ediyordu biz böyle oynaşırken otobüs harekete geçmişti birden elini sikimde hissettim avuçlamaya çalışıyor kimseye çaktırmadan ama tam avuçlayamıyordu kulağın yaklaşıp yapma biri görürse rezil olucaz sen dur ben seni rahatlatacam dedim bunun üzerine elini çekti telefonuna mesaj yazmaya başladığını gördüm daha sonra telefonu benim göreceğim şekilde cama yanaştırdığında cama yanaşmamı eline almak istediğini yazdığını gördüm bende fermuarımı açıp cama yanaşınca oda camdan yana olan elini arkaya attı ve benimkini avuçladı külot olduğu için rahat avuçlayamıyor kendisi çıkarmak istediğinde de yapamadığını görünce ben çıkarıp eline verdim ben cama yaslanınca ona dokunmam zor olmaya başlayınca bende sağ elimi devreye sokup sol elimi boşa aldım elimi demire koyup ordanda memelerini avuçlamaya başladıım bu iyce kudurmaya başlayıınca kulağına çapada inelim mi dedim camdan bana neden der gibi bakınca hastanenin arka bahçesine gideriz dedim biraz durdu daha sonra tekrar camdan bakarak onay verince zaten bir durak vardı hemen toparlanmaya başladık zaten onun eteğini bırakınca o toparlanmış oluyordu ama benim yarrağımı içeri sokmama gereiyordu ki buda çıkarmak kadar kolay değildi….hastanenin arka bahçesine kadar hiç komuşmadık sadece yanyana yürüyorduk hızlı adımlarla arka tarafa gelince kimsenin bizi fark etmediğinde emin oluınca hemen dudaklarına yapıştım dillerimiz birbiriyle kavga ederken ben kalçalrını avuçladım ikimizinde dayanacak ne gücü nede vaktimiz vardı bu hemen oantolonunum kemerini çözüp külodumu sıyırıp yarrağımı çıkardı eliyle biraz okşadıktan sonra ağzına almak istermisin diye sormamla hemen eğildi ve ağzına almaya başladı benimki büyük kalın ve damarlı olduğunda tam alamıyor ama yinede iyi emiyordu bunu kaldırıp buluzunu yukarı sıyırıp memelerine yumuldum taş halt etniş mermer gibi uçlarını sıkıp avucumda ezmeye başlayınca dudaklarıma yapışıp yeter içime gir artık dayanamıyorum deyince hemen duvara yaslayıp dumalmasını sağladım eteğini yukarı sıyırıp tangasını çıkardım manzara süperdi ben bu amı yalamadan sikmem deyip yapıştım amının dudaklarını açıp dilimi içine sokmaya başladım bu kolunun birini ağzına almış bağırmamaya çalışıyoru bende daha fazla uzatmadn kafasını tuttuğum gbi amcığına dayadım amcığı dar giremiyordum bakiremisin diye sorduğumda hayır ben evliyim dedi fakat gerçekten amı daracıktı biraz tükürükleyip tekrar zorlayınca kafası girdi bende biraz daha yüklendim yüklenmemle ahhh diye inlemesi bir oldu ne olur yavaş seninki kalın yavaş ol deyince tamam deyip yavaş yavaş yüklenmeye başladım her santiminde amını yara yara girdiğimi hissediyordumki bunu onun hareketleri ve kasılmalarınından da anlayablliyordum amı yarrağımı kavramaya başlayınca yüklendim bundan garip garip sesler geliyor inliyor ahhlıyor ama amınıda bana ittiriyordu yaklaşık 10-15 dakika boıyunca sikiştik o 3 ben 2 defa boşaldık üstümüzü toparlarken ismini sordum ayşenur olduğunu söyledi bende aslında senin götünü sikmek istemiştim ama amın bile zor alırken götün nasıl alacak deyip vazgeçtim dememle gülmeye başladı ve hastane yakın hemen acile götürür yatırır ne oldu derlerse yarrağım kaba geldi dersin dedi beraber gülüştükten sonra biraz muhabbet ettik adıyamanlı olduğunu tophane civarında özel birşirkette çay işlerine baktığını söyedi numarasını verdi ve söz amım yarrağına alışsın götüm içinde bir deneriz alamazsam zorlamazsın dedi…bu beraberliğimizin üçüncü ayı haftada 2 defa buluşuyoruz ama hastanenin arka bahçesinde değil taksimde benim bekar garson arkadaşlar var onlardan anahtarları alıyorum doyasıya sevişiyoruz ama götünü daha denemedim parmağımı sokarken bile canı yanıyor yarrağıma dayanamaz diye korkuyorum.
Previous
Next Post »
Thanks for your comment