Otobüste Arkamdan Abanan Yakışıklı

Otobüsde Arkamdan Abanan Yakışıklı Mrb ben Hülya 22 yaşındayım esmerim 1.66 boyunda ve 50 kiloyum Bu olay başımdan geçtiğinde bakireydim Birgun Dikmen istikametinde belediye otobüsündeydim otobüs eski körüklü olanlardandı Üzerimde Balon diye adlandırılan siyah bir etek onun üstünde de ip askılı yine siyah bir bady vardı Önce oturuyordum çocuklu bir bayan binince kalkıp yer verdim en arkaya geçtim ayakta duruyordum İyiki kalkmışım Otobüse bir yakışıklı bindi ama ne yakışıklı uzun boylu mavi gözlü manken fiziğine sahip çok çekici bir çocuktu Yer olmadığı için o da arka tarafa geldi Ben demirlere yaslandım otobüsün arka camından dışarıyı izliyordum Otobüs hareket etti Çocuk tam arkamda duruyordu Ne yapsam da dikkatini çeksem diye düşünürken otobüs ani bir fren yaptı ve çocuk üstüme abandı Hemen Çok afedersiniz dedi Ona gülümseyerek Hiç sorun değil dedim Duraklarda durdukça otobüs daha çok dolmaya başladı ve çocukla yapışmış durumdaydık kalçalarımda yarağını hissediyordum Harika bir duyguydu ilk kez böyle birşey oluyordu O an aklımdakı tek düşünce bu çocuğu delice opmektı Bir ara parmaklarının kalçamda gezdiğini hissettim dönüp gözlerine baktım gülümsedim Çocuk sonra diğer eliyle demirden tutundu ve baş parmağını göğsümün ucunda gezdiriyor bastırıyordu Beni deniyordu belliydi Döndüm tekrar gülümsedim ve bir cesaretle kalçalarımı yarağına dayayıp tek bir daire çizdim Hoşuma gittiğini anlamış olcak ki iki eliyle birden kalçalarımı mıncıklamaya başladı Sonra elini öne uzattı ve amımı mıncıklamaya başladı Bir taraftan da yarağıyla kalçalarıma baskı yapıyordu İyice azmıştım sikilmek istiyordum amımı mıncıklayan elini tuttum ve göğüslerime götürdüm Kulağıma eğildi ve Sikişmek istermisin dedi Hemen Evet dedim Hiç bilmediğim bir durakta indik ve sarmaş dolaş sarılarak bir parka gittik Ağaçlığı bol olan bir parktı Akşamvakti karanlıktı Ağaçların arasında gözlerden uzak bir banka oturduk öpüşmeye başladık Ama ne öpüşme dillerimiz birbirine dolanıyordu Dudaklarım yanıyordu uyuşmuştu hissetmiyordum Bir süre sonra kucağına oturmamı istedi ve oturdum İncecik külodumdan eşofmanının altındaki yarağını çok rahat hissediyordum harikaydı kocamandı Badymin askılarını aşağı indiriyor bir yandan boynumu emiyor yalıyordu Bense o zevkle yarağının üzerinde daireler çiziyor, amımı iyice yaslıyordum Oranın park olması falan umrumda değildi o beni otobüste bile sikmek isteseydi siktirirdim O derece azmıştım…
Previous
Next Post »
Thanks for your comment