Annemin arkadasi

Merhaba benim hikayem daha iki gun once yasandi baslikta belirttigim gibi hikayemin kahramani annemin arkafasi hacer ablayla oldu hava abla benim cocukluktan beri gecelerimin kahramani arzuladigim bir kadin kucukken.devamli onlara gider cocuguyla oynuyormus gibi yapip goguslerini segreder firsat buldukca elleme calisirdim cunku ben praya her gidiaimde icinde sutyen olmazdi etine dolgun oldugu ocin cok buyuk gogusleri vardi neyse hikayeme doneyim hacer ablayla iki gin 3 4 gun once karsilastik kicukken yanimdan ayeilmazdin buyudun yanima igradigin yok dedi dogrusu nerden baksaniz 15 sene gecti. Ugriyacagimi soyleyip yanindan ayeildim aradan bir iki gun gecti pazardan donerken karsilstik hani gwlecektin diye sitem etti soz verdim dinlemedi tutusturdu elime iki ppset mecbir gitmek zorunda kaldim ebine girerken yanlislokla arkadan surtundum ama benimkisi aninda casiri kurmus eve girince o vucudunu zor saran pardesusunu cikarinca ne goreyim altinda sadece goguslerinin cogunu acikta birakan beyaz bir t shirt gigus iclari findik buyuklugunde koyu kahve rendinde net gorunuyor t shirt onda transparan gibi duruyordu daha sonra esyalari yerlestirmeye basladik yerlestirirken bi yolunu bulup ya surtunuyor yada goguslerine dokunuyordum sanirim anliyor ses cikarmiyordu derken iki kola doldurup oturup sohbet ediyor ama ben gogusleeine bakmaktan kendimi alamiyorsum bi yolunu bilup onu aikmeliydim ama nasil diye duaunurken elimeki kolayi uzerine doktum yanlislikla lmus gibi transparan gibi plan tshirt artik yok gibiydi derken oda beni islatti boylece sakalasmaya basladik onu gidikliyor numarasiyla arkadan saruliyor gidiklandikca kalcasini sikime dogru ittirmek zorunda kaliyor ama hic rahatsiz da olmuyordu derken bu sakalasmalar ilerledikce gures sevisme tarzi birsey olmaya baslamisti o anda daracik plan tshirrtu yirtilinca o kocaman gogusleri firladi disari ben duraksayinca ozur dilerim istemeden oldu deyince tabi istemeden tshirtumu islatip yirttin dimi dedi bisey diyemeden yanima yaklasti gogusleri vucuduma degdirip konusmaya basladi meher kucukkende kendini siktirmek istemis ama cocuk oldgum icin ben anlamamisim o yuzden yannimda oyle giyinip vucudunu sergiliyormus deeken o anda o icimdeki ozlem olan guguslerini oksayip yalamaya basladim zevkden deliriyordu derken asagilara inop amini yalayip yutmaya baslamistim ami sanki bir bakire kiz ami gibi daracikti kocasi ayda bir ya sikiyor ya sikemiyormus sikemiyormus derken amina surtmeye basladim artik delirmek uzereydi ve deliriyorrdu ama sokmuyordum icine ben aokmadikca o yalvariyorr kivraniyordu firsattan istifade gottende verirswn girerim diyince neremi istiyosan sik herseyim heryerim senin deyince amina tek sefeede kokleyince cilginlargibi patlamaya basladi patlamasiyla aminin ici vicik vicik oldu uzun bi git gelden sonra patlarken cikarmak istesim ayaklariyla belimi tutup izin vermedi ogun ona 3 posta attin ve simdi karim gibi canim istedikce evlerine gidip bir guzel skiyorum kocasi da beni oglu gibi oldugimdan hic suphelenmiyor.
Previous
Next Post »
Thanks for your comment