Doymayan kadının kucaklarına bıraktım öylece

sadece bu anları siz merak etmeyin doymayan bir kadınla tanıştım her genç erkek merak eder abende senelerce bu merak içinde genç kızlarla yiyiştim ama hep aklımda komşularımız adolgun kalçalar abüyük memeler vardı İnternette aramaya karar verdim ave bir tanışma sitesinde yaş olarak 40 yaş üstü araştırma yaptım 52 yaşında niki ayla olan bir bayan 27-40 yaş arası bir erkekle tanıştığını yazmış ama altınada eklemiş sadece iş için abende merhaba bana iş lazım zaten gibi yazdımg O da yazmaya başladı ve iletişim numaralarını verdi apazartesi günüde seminer var bir alışveriş merkezinde gel dedi Gittim kozmetik sektörüydü aismi gerçekti abirileri çıktı konuştu asonra bu yanıma geldi akartını verdi akayıt oldum Çalışmaya başladım ve iyide satıyordum asoru sormak içinde nedenli nedensiz sürekli telefon açıyodum aylaya agün içinde 10 defa görüşür olduk teldeahaftada 1 de toplantı yapıyoduk yüzyüze a yakın kişi a1 ay geçmişti yeni katalogun geldiğini söyledi abende gelip alayım dedim olur dedi aavrupa yakasında oturuyodum ao ise anadolu yakasında ve yakın değildi aakşam saat 9 gibi gittim ayanlız yaşadığını biliyodum agirdim içeri açay yaptı a1 saat konuştuk iş hakkında ainsanlar hakkında asonra ben gidim dedim anasıl gideceksin dedi abende bilmiyorum otobüs varsa binecem aordan metrobüs asonra inip yine otobüs o da gelirse falan dedim aiyi niyetli olarak anneni ara haber ver burda kalabilirsin ayarın gidersin dedi atamam dedim. Artık rahattım gece kalacaktım abana eşofman verdi ama bana uygun bi tşört yoktu abendede atlet yoktu agömleği soydum ve üstsüz sadece eşofmanla sohbet etmeye başladık aben resmini çok beğenip yazdığımı söyledim aaslında işe de onun için girdiğimi aşaşırdı asana yazan çoktur orda anapacan ben 52 yaşındayım aheycanlanmak falan geçti bizden dedi abende seninle seks nasıl olur çok merak ediyorum dedim adaha önce olgun biriyle olmadın mı dedi aolmadıgımı söyledim aben sordum genç biriyle olup olmadıgını a5 sene önce 30 yaşında biriyle olmuş asevmiş birde onu aanlattı dinledim biraz adedim ondan sonra aistedim ama kolay değil yanlız yaşıyorum çocuklarım var aanlamamaları lazım falan dedi abende mesela ben kim bilecekki dedim aolmaz senle dedi abende ya kusura bakmada saatlerdir saklamak için 50 takla atıyom halime bak deyip eşofmanı gösterdim ayarrağım kalkmış ve sertti aşaşırdı elini ağzına götürüp güldü adedi neyi gördünde döyle oldunabende dedim ya göğüslerin büyük ve fena tahrik oldum deyip yanına oturdum airkildi adokunabilirmiyim dedim ases çıkarmadı bende hemen elimi attım yavaşça okşuyodum agülüyodu ama hiçbişi yapmıyodu aelini aldım yarrağımın üstüne koydum okşamaya başlamıştı aokşarken ya biz napıyoruz dedi abende boşalcam lütfen dedim aalt dudağını ısırdı aelini eşofmanımın içine soktu ve başladı 31 çektirmeye arada sıkıyodu adudaklara yapıştım amemesinin birini açıp yalamaya başladım aucunu ısırıyo emiyodum agözlerini kapamıştı aüstünü tamamen çıkardım asarkık ve büyüktü ikisinide okşuyo ve emiyordum aofffasonra arkama yaslandım aben birşey demeden hemen eğildi ve yalamaya başladı aben motive ediyodum çok güzel ane güzel yalıyosun diyerek ayaşaklarımı emiyo adilini gezdiriyo agzına tamamen almaya çalışıyodu aeşofmanlıydı ayağa kalktı ve kendi soydu aeliyle yerleştirdi ve üstüne oturduaben kalçalarını tutuyodum gayet büyüktü aamcığı yanıyordu azıplamaya ileri geri gitmeye başladıaharikaydı ainliyordu ve hiç çekinmiyordu sesten aüstümden kaldırdım domalttım aarkasına geçip sert bi şekilde vuruyordu kasıklarım poposuna aarada götünü tokatlıyodum agözüm küçük göt deliğine takıldı okşamaya başladımadaha çok inliyordu abaş parmagımın birazını soktum aordan olmaz dedi ageri çıkardım adayanacak halim kalmamıştı agelecem dedim aiçime boşal canım aiçime boşal koçum dedi abelinden tutup kendime çekip bastırarak kalçalara boşaldım.
Previous
Next Post »
Thanks for your comment