İlk sex deneyimim harikaydı

Benim adım Kaan.19 yaşındayım uzun boylu biriyim Bu anlatacağım hikaye benim ilk ilişkimle ilgili Neyse uzatmayıp hemen anlatıyım Ben o zamanlar 17 yaşındaydım yaşım gereği sex isteğimin tavan yaptığı dönemlerdi O zamanlar yan sınıfta bir kız vardı adı Damla Onunla aramız iyi olduğu için beraber sinemalara gezmelere gider her konuda konuşurduk Damla hep fiziği ile beni etkilemişti Bir gün beraber sinemaya gittik her zaman olduğu gibi çok iyi görünüyor ve mini eteği ile beni etkiliyordu neyse filme girdik Film sırasında gözüm sürekli bacaklarına gidiyo ve tahrik oluyorum Bir ara beni fark etti Bana alaysı bir şekilde Kaan benim bacağımı izliycene filmi izle dedi Utanmış ve filmi izlemeye devam etmiştik Film izlerken bir kaç kez bacaklarına dokundum Ama ses etmedi ve elbette haliyle benim alet dikeldi pantolonuma sığınamaz oldu Ben bunun farkındaydım ve Damlanın fark ettiğini görmek uzun sürmedi Sonra ben sayamadım ve damla bir kere olsun bacağımı elleyebilir miyim diye sordum Damla bir yüzüme baktı ve kulağıma tamam ama bende senin aletini elliycem dedi Ben bi anda heyecanlandım Sinema salonunun arka kısmı boş olduğu için rahattık Ben bacaklarını elleyip sıktım oda o sırada benim aleti elledi Ben o sıra elimi amına doğru yönelttim ve etek altından amını ekledim Sonra biraz elledim ama 1dk sonra elimi çekti yeter dedi Ama ben kafaya koydum Damlayı sikicektim Derken film bitti eve dönerken şansıma Damla nın anne ve babası dedesine gitmiş ev boşmuş Damla bizim eve gelmeye ne dersin dedi ve hemen gittik Eve girer girmez Dudağıma yapıştı Ben şok olmuştum Sonra dayanamadım ve göğüslerini avuçladım Bir sure sonra onu alıp koltuğa yatırdım. Tişörtümü ve pantolonu çıkartıp seviştik Sonra amına doğru indim Külotunu çıkarınca karşıma ellenmemiş sıfır bir am çıktı Hoş olan amında hiç kıl yoktu Dayanamıyıp emmeye başladım Kısa sürede amı sulandı zevk aldığı çok belliydi Sonra aletimi çıkardım ve got deliğinden girmeye çalıştım ama zorlamama rağmen girmeyince parmaklarımla genişletmeye çalıştım ve az da olsa başardım Aletim az bir zorlama ile girdi ama ilk deneyimim olduğu için boşalmamak için zor tutuyodum kendimi Sonra yavaş yavaş hızlandım ve sonunda dayanamayıp boşaldım Damla çok acı çekiyordu ister istemez devamında daha yavaş ilerledim Sonra çıkardım ıslak mendille sildikten sonra ağzına al dedim. Biraz mırın kırın etsede aldı 5daka boyunca emdi ve yaladı sonra azına verdim Birkaç ileri gelip gittikten sonra tekrar boşaldım Sonra damla ile temizlendik ve ben dudağından öptüm ben artık gidiyim dedim Oda tamam aşkım dedi ve beni uğurladı Ben o günden sonra sık sık damlayı ziyaret ettim ve hiç elim boş dönmedim Artık lise bitti ve farklı şehirlerde üniversiteye gittik Şimdi hala konuşuyoruz ama sanal ortamdan elbet artık onu aratmayacak kişilerle tanıştım Ama ne olursa olsun o günleri özlüyorum. Daha başımdan geçen bir ton olay var onlarıda başka hikayede anlatırım.
Previous
Next Post »
Thanks for your comment