Liseli arkadasımı sikerken öğretmen yakaladı

Merhaba okurlar ben hamit 17 kalınıp orta boylu kalıplı bi erkeğım lise 3 e gidiyorum size bu hikâyede liseli arkadaşımı nasıl siktiğimi anlatacam.siktiğimi kızın ismi hilal okula yeni gelen neredeyse benim boyumda küt saçlı vücüdü mükemmel tatlı bir kızdır memeleri gerçekten çok büyük götüde ameli övüp bir güzellikledir geceleri onu düşünüp hep 31 çekerdim ben okulun kütüphanesinden sorumludurum ben raflara kitaplar yerleştirirken odaya mini etek giymiş hilal geldi onu birden görünce irkilmiştim ve gözüm direk büyük göğüslerine ve pürüzsüz bacaklarına gitti. Gerçekten güzel bir fiziği vardı bana merhaba dediğinde resmen bosaliyordum Kızlarla aram pek iyi değildir ve onlarla pek muhabbeti olmaz Hilal benden ona kitap önermesi istedi dil anlatım ödevi icin güzel bir roman okuması gerekiyormus bende fırsatı kaçırmadan hava atmak için bütün kitap bilgimi ortaya döktüm kız etkilenmisti sanki seksi seksi hareketler yapıp beni azdiriyordu ona raflardaki kitaplara bakmasını söyledim bende o sırada okul notlarını yürüyordum kız kararsız kaldı karışımdaki sandalyeye oturup benden fikir istedi kızla baya muhabbet kurduk senli benli konuşmaya başlamıştım ilk defa bi kızla bu kadar samimi olmuştum kız kitap seçiminde kararsız kalmıştı benim derse girmem gerekiyordu unutmuştur muhabbete dalmisim hilale durumu açıklayıp hızlıca sandalyeden kalıtım kalkış o kalkış bacağın yerdeki demire takıldı ve kizin üstüne düştüm agzim tam koca memeleri ne denk geldi parfümü öyle güzeldiki kendimden gecmistim düşüp kalkmam bir oldu kızdan özür diledim yüzüm çok kizardi kız ne olacak hoşuna gitmesini dedi bende tabi ne diyeceğini şaşırdım ve hayır dedim aslında evet diyecektim ama iste bi anlık salaklik yada utangacligimdandir kız hayır cevabını beklemiyordu şaşırmıştı çünkü ben!e gerçekten sevişmek istiyordu hayır dediğimde hilal gaza geldi ve memesini olduğu gibi açtı mememisini ovusturdu ve garında kütüphaneye gelsem ve bana erotik kitap önerirmisin dedi resmen bana dikiş teklif etti bende gaza gelmiştim bi anda elini memesini koydum ve tabiki dedim Büyük gün gelmişti ben kütüphaneye girdim burası genelde issiz olur bodrum katta ve koridorun en sonunda olduğu için içim rahatti kız içeri girdi kalbim hızlı atmaya başladı üstünde beyaz bir tişört altında da siki bir deri tayt vardır ami belli oluyordu girdiğinde kapıyı kitledim ve soyunmaya başladık benim ilkimdi memesini açtı ve yapamaya başladım bi yandan yaparken bi yandanda elimle amıyla oynuyordum yere yattı ve yarragimi yarragimi yalamaya başladı deri taytini indirdi kilosu yoktu yarragim kıvama gelince masaya yattı domaldı yarragımı amına soktum acayip zevk alıyordum sonra ben masaya yattım hilal üstüme çıktı gotten gidiyorum dedim got deliği çok küçüktü soktum sokmaz olaydım hilal büyük bir sesle bağırdı çok tedirgin oldum ama aldirmadim biz sikismeye devam ederken kütüphanenin sahibi nazlı hocamız içeri girmeye çalıştı nazli hoca 26 yasında sarisin guzel bi bayandir sesleri duyduğundan buraya gelmiş kapının kilitli olduğunu görünce kendi anahtarını çıkardı kapıyı açtı ve hilalle bizi çırılçıplak sikisirken gördü hoca acayip şaşırmıştı ve azmisti çok sinirlendi bizde korkudan ne yapacağımizi bilemedik yarragimi hilalin anından çıkardım hoca yarragımı görünce ağzından sular akmaya başladı hoca kızgınlikla siz burada yapıyorsunuz bu burası kütüphane dedi sizi müdüre söylersem size ne yapar biliyor musunuz dedi biz korkudan sesimizi cikartmadik hoca dediki size teklifin var eğer o koca yarraginla bende sikersen bu olay hic yaşanmamış gibi davranarim dedi ben heyecanla mistik hocanın memeleri küçük ama muazzam bi götü vardı okulca herkez ona hayrandı hoca yarragımı yapamaya başladı çok güzel yaliyordu ikisininde tam 2 saat boyunca sıktım okuduğunuz için tesekkurler.
Previous
Next Post »
Thanks for your comment