Annemi 2. defa

Meraba arkadaşlar ben annemle 5 ay önce olan bir anımı anlatacağım annem,175 boylunda iri memeli dar amcıklı ama kendisi zayıftır.38 yaşında ben ise 18 Yaz olduğu için ewde serbest dolaşıyodum üstümde altet altımda kısa şort altımda boxırım yoktu rahat olayım diye annem altında sıkı tayt üstünde ince bady var ama altında südyen yok neyse babam iş nedeniyle şehir dısına çıktı kardeşim memlekete gitti biz annemle ewde yalnız kalmıştık zaten annemi önceden zorla yapmıştım Annem uyuyordu bende odasın girdim yanına uzandım arkası bana dönüktü bende iyice yaklaştım ben sikim sertleşmeye başladı sürttürürjen annem döndü ve benim onu sikeceğimi anladı önceki sikiştiğimizde anneme benim sikimi göstermemiştim anne senin memelerin niye büyük dedim oda gülerek işi şakaya vurdu küçükken az emdinde ondan dedi bende şimdi emiyim dedim olmaz dedi anneme sarıldım ama elim götündeydi beni iter gibi uzaklaştı üstüsünü çıkardı al em dedi bende dündwn hazırım zaten direk yumuldum sikim belli oluyodu zaten annem sikin ne kadar dedi bende aç bak dedim açtı âma şok oldu annem azmıştı artık benimdi annemi soydum herşeyi benimdi ensest hikayeler daracık amına sokmak istiyordum. Annemin ağzına verdim 5dk sonra annemin ağzına voşaldım annem lavaboya tükürdü midem bulanırdiye sonra amını yaladım.
Previous
Next Post »
Thanks for your comment