Hamamda Seks

Merhaba Size seneler önce basimdan gecen bir olayi anlatacagim 17 yasinda Lisedeyken azmis ve gey forumlarinda gezmeye baslamistim. Bu sitelerden birinde istanbul’da milletin gey hamamlarinda bulustugunu ögrendim. Büyük bir heyecanla bir haftasonu bütün vücudumu trasladiktan ve dusta icimi internette ögrendigim gibi temizledikten sonra hamami aramaya basladim Bulamadigimda biraz moralim bozulmustu ama bir süre sonra hamamin yerini gördüm Heyecanla utana sikila iceri girdim. Iceride killi yagiz ayi gibi birkac adam Yilmaz Güney filmi izliyordu. Ben iceri girince pek umursamaz gibi baktilar bir tanesi su odayi kullan kardes dedi Kabine girip soyundugumda hem heyecandan sikim kücücük olmustu hem de ilk kez sikilirken acir mi diye düsünüyordum Isminin sonradan Musa oldugunu ögrendigim biyikli sakalli ayi gibi adam beni film izlerken inceden inceden süzüyordu Daha simdiden sikinin pestemalin altindan kalktigini farkedince kipkirmizi olup gülümsememi saklamaya calistim Biri tarafindan arzulanmak o yasta beni korkunc heyecanlandirmisti Göt deligimi simdiden kasmamaya alistirmayi deniyordum Bu adam kesin beni biraz sonra sikecekti Neyse kabinden ciktigimda kilsiz vücuduma pestemali sarip ürkek ürkek ciktigimda gel seni keseliyim diye elini omzuma ativerdi o an niyetini anlamistim Yavas yavas iceri hamama götürmeye basliyordu Soguk odaya girdigimizde pestemali üzerimden cekip popomu avuclamaya baslamisti Ben heyecandan tutulmustum Beni kenara cekip sessizce köseye cöktürdü ve kendi pestemalini siyirip kocaman sikini sertce agzima soktu sen birak kendini bak cok güzel olcak diye de cesaretlendirmeye calisiyordu Sikini agzimda amatörce emmeye basladigimda OHH diye nefes verip basimi iyice sikine dogru gömdü bogazima kadar girmisti Bir bes dakka böyle kendi sikini emdirdi sonra gel seni bi yikiyim dedi Soguk odadan iceri hamama girdigimizde ortada bir iki biyikli amca disinda kimseler yoktu onlar da bana bakmiyorlardi Adam beni kollarimdan tutmus cirilciplak sikmeye götürürken bir kacinin beni dikizlemesi cok hosuma gitmisti Simdiden elemanlardan biri bana bakip sikini pestemal üzerinden hafifce sivazlamaya baslamisti Neyse beni köseye götürüp cirilciplak yikamaya basladiginda utanctan yere bakiyordum cünkü etrafimda 2 3 tane ayi gibi herif beni siritarak izliyordu Ondan sonra biz sikicez ha tamam mi diye de köseye sikistiriyorlardi Caresi yoktu bir sürü barzo beni sikmeyi kafaya koymustu cok heyecanli bir seydi Musa abi beni ovalaya ovalaya yikarken parmagiyla götümü yokluyordu her parmagi soktugumda hafifce irkilince barzolar gülmeye baslamisti Dur lan daha adaminkini yiyince nolcan diye ayi ayi sakalar yapmaya baslamislardi Hafiften de korkmaya baslamistim ama artik istesem de kacamazdim Musa abi sikini kaldirip tekrar agzimda sertlestirmeye baslamisti bir yandan da “domal tasa birak kendini diye tekrarladi Ciplak ve savunmasiz halde götümü havaya kaldirmis domalmistim Musa arkama gecti pestemalini kaldirdi Bir anda göt deligime kocaman sikinin bastirmaya basladigini hissettim Agzimi acip gözlerimi kapadim sadece bir ah cikarabilmistim Musa abi tekrar tasla su döküp hafifce gidip gelmeye basladi kafasinin hafifce girdigini hissettim ayy diye kiz gibi ciyaklayinca diger iki hanzodan biri önüme gecirip kafami tuttu agzimi zorla acip sikini hoyratca emdirmeye basladi Diger barzo da erotik hikaye kenardan bakip otuzbir cekiyordu 3 tane öküzün tüysüz sikis oyuncagi halinde agzimdaki siki sefkatle emerek ve inleyerek acilan götümün acisini dindirmeye calisiyordum Gözlerim kapali iken sag elime de kalin yumusak bir sikin degdigini hissettim ücüncü ayi da sikini elime vermisti Benim sikim üc tane ayinin killi iri siki tarafindan irzima gecilirken tabii ki kücücük kalmisti Oglana bak siki kücücük lan kalkmiyor diye sakalasan ayilar beni iyice tahrik ediyordu Sikim sertlesti ama hala minicikti onlarinkine kiyasla Götüme iyice saplamaya baslayan Musa abi sertce gidip gelmeye baslamisti ben de kiz gibi inleyerek bogazimdaki siki somuruyordum… Bir anda önümdeki ayi homurdanip Ohh cekene kadar Agzimdaki kocaman sikip kasilip bogazima fiskirtmaya baslamisti Cikaramadan yutmaya baslamistim o ayioglu ayi da kafami zorla tasaklarina kadar gömüp iyice bosalana kadar tuttu Oh bee” diye keyiflenip basimi oksayip göbektasinda sigara keyfi yapmaya basladi Öksüre öksüre bogazimdakileri suyla temizledigimde hadi benimkini de al diye sikini elimden alip bana yalatmaya baslamisti diger siki daha kisa ama kalindi iyi ki beni domaltan o olmamisti Tasaklarini kibarca dilleyip sikin kafasini sivazlarkene bir anda sarsilarak suratima fiskirtmaya baslamisti o da Bu sirada arkamda Musa sap sap sesleri halinda aslan gibi sikiyordu beni Resmen asik olmustum verdigi zevke sikini bana dürttükce sikim kipirdanip huylaniyordu hatta sonunda götümdeki sikin basinci ile bosalmistim bile sonradan bunun anal orgazm oldu gunu ögrenicektim O an keske karisi olsam gay hikayeleri bir anda kiz gibi olsam diye hayal ve zevk icinde sikilirken bir anda Musa abinin kasilarak ohh diye götümü tuttugunu farkettim Sicak sicak icime bosalmisti hafifce sikini cikardi götüme sildi ve pestemalini sardi Bak aslinda ben bunu yaptiklarimdan elli lira aliyorum senden bahsis istemiycem ama bir sartla dedi “Burda aksama kadar kalican seni siktirmeye adam getircem onlar oglan seviyolar. Aksama kadar burda hamamoglani olursan para almayiz dedi. Tabi heyecanla olur abi dedim Basimi oksayip siritip gitti Ilerki saatlerde neler oldugunu baska bir yazimda anlatirim ama özetle o aksam götüm iyice acilmisti agzima ve götüme giren siklerin beni sirayla bazen de zorla düzen pis sakalli serserilerin barzolarin sayisini unutmustum Aksam hamamdan cikarken sirtimi dostane sivazlayan Musa abi “bir daha gel ha güzel cocuksun diye beni ugurladi Aksam eve giderken mutlu mutlu kirita kirita kendimi biraz daha kiz gibi hissederek evin yolunu tutmustum. Bu olay bir kac degistirilmis isim disinda tamamen gercektir Zaten hikayeye dikkatli bakan hangi hamamda sikildigimi anlamistir. Ama ondan sonra senelerce hic gitmedim malum güvenlik sonunda oranin müdavimi olursam basima bisey gelirdi. Ergenlik bitince de öyle seylere pek heyecan duymamaya basladim.
Previous
Next Post »
Thanks for your comment