Sınıfın içinde elime boşaldı

Geçen sene okul sonlarıydı artık yaz gelmişti ama devamsızlık sorunum yüzünden okula gelmek zorundaydım maalesef o gun hava çok sıcaktı etegimi iyice kısaltmıştım dizimin yaklasık 1 bucuk karıs ustundeydi altımdada çok ince siyah bi çorap vardı üstümdede dar bi gömlek vardı sınıfta sadece berk ve ben vardım berkte yakısıklı bi cocuktu ama o gune kadar aramızda bişey olmamıştı ben sırada oturmuş kitaplara bakarken oda yanıma geldi muhabbet sohbet falan derken bi anda elini bacagımda hissettim ses çıkarmadım kitaplara bakmaya devam ettim 2 dakika falan geçtikten sonra yavaştan okşamaya başladı yine tepki vermeyince boynumdan tutarak çevirdi ve öpüşmeye başladık bi 5dk öpüştük bu şekilde sonra kucagına aldı beni ve bacaklarımı okşarken öpüşmeye devam ettik ben üstünde sürtünüyordum gitti ve kapıyı kitledi geri döndü beni masaya oturttu ve tekrar dudaklarıma yapıştı deliler gibi öpüyordu elleride bacaklarımdaydı hala sonra üstümdeki gömlegin dügmelerini cıkardı ve sütyenimi yırttı hemen sonra gögüslerimı yalamaya basladı ben kafasını bastırıyordum ve zevkten uçmak üzereydim () sonra biraz egildi altımdaki çorabı yavas yavas asagı sıyırırken bacaklarımı öpüyordu tamamen çıkardı çorabımı etegimin altından tangamıda çıkardı ve şeftalimi yalamaya başladı zevkten uçtum kaç kere boşaldıgımı hatırlamıyorum sonra aletini çıkardı agzıma verdi 10 dakika kadar büyük bi iştahla yaladım ve en sonunda beni sikicekti yalvarıyordum sik diye ögretmen masasına yatırdı beni ve bi bacagımı boynuna aldı ve yavasca bastırmaya başladı ilk başta çok canım yanıyordu ama bu onu daha çok azdırıyordu ve daha hızlı sikiyordu ve en sonunda göbegime dogru bosaldı beni tekrar ayaga kaldırdı ve aletini agzıma verdi tekrar yaladıktan sonra ayaklandı yine ve 3 masayı birleştirdik yatak gibi oldu sonra kendisi uzandı ve üstüne gelmemi istedi geldim yine şeftalime dogru yaslamıştı goguslerimi agzına aldı ve soktu tekrar o kadar azmıştım ki 10 15 dakika bu şekilde devam ettikten sonra goguslerimi sıktıra sıktıra bosaldı belime .
Previous
Next Post »
Thanks for your comment