Oğlum Beni Zorla Sikti

Selam arkadaşlar ismim Arzu Bursalıyım 55 yaşında kumral 1.68 boyunda 80 kilo tombul bir bayanım. Kocam Kamyon şofürü dür Uzun Yol gider bir iki hafta gelmez. Gideceği günün gecesi de saatlerce sikişir zevkin tadını çıkarırız Bazende sabaha kadar beni siker öyle yolcu ederim kocamı.3 Cocuğum var cocuklarımdan en büyük ikisi evli en küçük oğlum bekar yaşı 23 daha yeni askerden geldi.Diğer cocuklarım benden ayrılar Herkes kendi evinde kendi meşkulüyetindeler.Ben kocam ve küçük oğlum beraberiz. Olay bu yaz Kocamın adanadan istanbula karpuz nakliyatındayken oğlumla istemesemde yaşamış olduğum cinsel ilişkimi sizlere anlatacağım.Kocamın Gitmeden evelki günün gecesinde Kocamla yatakta sikişirken oğlumun bizi kapı aralığında izlediğini farkettim kocama belli ettirmesemde oğlum saatlerce bizi izledi Kocamın amcığıma her sokuşunda nefesim kesiliyordu ister istemez inliyordum zevkten kendimden geçiyordum ama oğlum bizi hala izlemeye devam ediyordu Kocamla Boşalmamız bittikten sonra oğlum da odasına gitti bu durum beni çok rahatsız etmişti çünkü oğlumun bizi bu şekilde yakalaması pekte hoş bişey değildi bunu kocama belli ettirmedim.Gece saat 3 iken kocam uyurken yataktan kalktım cocuğun odasına girdim baktım oğlum uyuyordu.Malum yaşı pekte küçük sayılmazdı en azından cinselliğin farkındaydı.Kocamı Yolcu ettiğim sabah oğlumla kahvaltı yapıyorduk kahvlatı esnasında gözlerimin içine bakması beni baya utandırmıştı.Oğlum değilde karşımdaki sanki bi başkasıydı.Bu bakışlar oğlumun değilde sanki bir erkeğin bakışıydı.Birden içim ürperdi kahvaltıyı yarıda bırakıp mutfağa girdim bir bardak su içtikten sonra odama geçtim kapıyı kitledim azcık uzandım ve derin derin düşüncelere kapıldım. O sabah büyük bir tuhaflık vardı bende Kendimdenmi kaynaklanıyordu yoksa bilmiyorum ama evdeki oğlum değilde sanki yabancı bir erkek varmış gibiydi. Oğlum dışarı çıkmıştı odamdan çıktım kahvaltı sofrasını topladım akşam geç saat oldu oğlum eve dönmemişti başına bir şey geldiğinden çok korkmuştum saat akşamın 23 ne gelmişti. Merak edip oğlumu aradım tamam anne arkadaşlarla yim geliyorum dedi.Neyse 15 dk sonra oğlum eve geldi yemeğini yedikten sonra anne uykum var deyip odasına çıktı. Bende sofrayı toplayıp odama geçtim soyunup geceliğimi giydikten sonra yatağa uzandım aradan 5 dk fln geçmişti. Kapıyı kitlemeyi unutmuştum kapı yavaşçana açıldığını fark ettim içeriye oğlumun girdğini gördüm çok şaşırdım birşeymi isticek diye baktım .Hayırdır oğlum niye geldin dedimde seni istiyorum dedi.Ben çok şaşırmıştım kızdım yür git odana deli etme beni dedm oruspuyamı benziyorum lan deyim ananım seni adi ananım diye bağırıp odadan kovdum tutum kolundan dışarı atacaktımki hemen boynumdan tutp beni yatağa attı bağırmak istedim ama sonunda rezil olmak vardı apartman sesimizi duysa rezil rüsva olurduk komşuların yüzüne nasıl bakardım. oğlum beni yatağa attıktan sonra üstüme çullandı gücüm yetmiyordu sütyen giymemiştim geceliğimi üstüme geçirmiştim yaz ayı olduğu için çok sıcaktı iç çamaşırı giymemiş üstüme geceliğimi giymiştim memelerimi hemen geceliğimden sıyırp memelerime ağzıyla yalamaya başladı her nekadar müdahale etsemde gücüm yetmiyordu Allahım napacam bana yardımcı ol ne olur diye içimden başladım yalvarmaya elleriyle geceliğimden alta sokarak çok afedersiniz vajinamı okşamaya başladı vajinama parmağını sokmuştu öyle sert sokmuştuki nefesim kesilmiş donup kalmıştım ellerini vajinamdan çıkardıktan sonra kalçamı okşamaya başladı götümü parmaklamaya başladı.Nefes nefese kalmıştım başa çıkamıyordum ama mücadelemide bırakmıyordum, kendimi siktiremezdim oğluma, en son çok yorulmuştuk yaklaşık yarım saat boyunca memelerimi yaladı dudaklarımdan öptü azcıkta olsa vajinamdan zevk suları aktı Oğlumun bukadar çok istekli olduğunu bilmiyordum. Beni sikmemesini yalvarark söyledim tmm dedi ama sikini yalamamı istedi.Çaresiz kabul ettim üstümden kalktı çok yorgunduk pijamasını indirdi hafifi sönük olan sikini çıkardı yatağa uzandı. ağzıma yavas yavas aldım başladım yalamaya tümünü ağzımın içine alarak başladım sakso çekmeye.Sikini yaladıkça dahada kalınlaşıyor dahada sertleşip uzunlaşıyordu. Kocamın sikinden dahada büyük kocaman olmuştu. Yaklaşık 10 dk boyunca yaladıktan sonra hayvan herif ağzıma boşaldı. Hemen lavaboya koşup ağzımı temizledim odama döndüğümde odasına gitmişti.O gece öyle bir şok yaşamıştımki 1 saat boyunca ağladım çaresiz kalmıştım mecburiyetten oğlumun sikini yalamak zorunda kalmıştım.Sabah oldu uyandığımda oğlum güzel bir kahvaltı hazırlamıştı ben ise kahvaltı yapmak yerine banyoya gireceğimi söyledim. Banyoya girdim kapıyı kitlediğimi sanmıştım banyoda çırıl çıplak oldum sıcak suyu açtım duş almaya başlamıştımki oğlum çırıl çıplak olmuş banyoya girdi ne işin var burda dedim ses etmedi kısık sesle çık dışarı utancımdan ellerimle namahrem yerlerimi örtmeye çalışıyorken birden sarıldı bana bağırmak istedim ama yapamazdım sesimin yansımasından apartmanı başımıza toplayıpta komşulara rezil olmak istemezdim. hemen arkama geçip beni öne doğru eğdi çaresiz eğilmek zorunda kaldım kaçışım yoktu. Eğilir eğilmez sikini arkadan amıma dayadı başladı abanmaya siki amıma girer girmez nefesim kesilmiş hafif bağırtı çıktı benden hemen elimle ağzımı sımsıkı kapadım.Her sokuşunda nefesim kesilip bağırı çıkıyordu sesim yansımasın diye ellerimle dahada sıkı kapattım ağzımı aradan 10 dk fln geçti sikini amımdan çıkarıp götümün arasına sokup göt deliğime boşalmaya başladı amımdan zevk suları akmaya başladı.İstemesemde zevk suları aktı amımdan azcıkta olsa zevk duymuştum ama emin olun kabul edilir gibi bir durumda eğildi.Oğlum işini bitirdikten sonra banyodan çıktı. Olan olmuştu ağlamak sızlamak çare değildi bunu oğlumla sır gibi saklamak zorundaydık .Duşumu aldıktan sonra banydna çıktım üstümü giyindim salona çıktığımda oğlum oturmuş büyük pişmanlık duymuş gibi bana bakmaya başladı oturdum yanına.Biraz konuştukan sonra bunu sır gibi saklayacağımıza kimseye anlatmıcağmıza ve birdaha böyle birşeyin yaşanmıyacağına dair birbirmize söz verdik ve tekrar anne oğul olarak devam ediyoruz.
Previous
Next Post »
Thanks for your comment