İş Yerindeki Tülbanlıyı

Benim ismim xx. Bursda bi fabrikada calisan biriyim calistigim fabrikada %85 i bayandir Hernese konuya geleyim bir gun isimi yaparken (sevda) ismi degru degil bana senle ozel bisey konusmam lazim dedi olur dedim bende aradan 1 saat gecti ben unuttum amina koyayim. Neyse sevda dedi ya 1 dkkni bile ayiramiyon mu dedi bu kadar mi degerimiz var? ben ise estr unuttum gibilerinden gecistirdim Neyse bana dedi numarani versene verdim numarami aradan 5 dkk gecti msj atti ya esrar ictim ise gelmeden kafam guzel dedi oh ne guzel dedim hizina yetisebilcez mi filan dedim guldu neyse 10 dkk sonra senden hoslaniyorum filan dedi sevda dedigim bayan 37-38 yasinda 2 cocugu var Bende sana asigim dedim 2 yasimdan beri ben makaraya vuruyorum. Velhasil gun boyu sürdü bu muhabbet vardiya bitimine az kala yarin bulusulim diye msj atti şaşirdi amina koyayim hic oyle birine benzemiyor halbuki yarin oldu ciddi ciddi bu geliyor neyse istasyondan eve kadar getirdim ben sevdayi muhabbet muhabbeti acti ben yapistim bunun dudaklarina hic bir tepki yok aldi sikimi avucuna pantonun ustunden yavas yavas soydum acayip heyacanliydi ama kari evli filan soydum onu pattt kocasi aradi bugun evden erken cikmisin filan dedi evet isim vardi soylemistim ya sana filan dumen yapiyor amina koyayim nasil yalan atiyor insan gibi degil eli sikimde telefonla konusuyor ben sasirmistim kapatti telefonu dedim ki cok tehkikelisin sen oda inanmasin herseye dedi Vay dedim anan i sikim kiyametin alametleri mi geldi filan guldu neyse Biz devam ettik herseyini yaladim bitirdim o gun vermedi bana ilk gunden olmaz dedi. Sikim elimde kalmisti sonra 4-5 kere bizim evde hep siktim ben bunu cok caf cafli bi hikaye degil ama gercektir panpa emin ol.
Previous
Next Post »
Thanks for your comment