Bekaretimi İsteyerek Sevgilime Verdim

selam değerli Sex Hikaye okurları İsmim Ümmühan arkadaşlarım kısaca bana ümmüş derler.32 yaşında ve bekarım Kumral 1.68 boyundayım.Sizlere inernette tanışıp çok güvendiğim ve sonra beni bu halimle bırakan giden erkek arkadaşımla aramda geçen seks hikayeleri mi anlatacağım Bundan 7 yıl önce internetde sohbet ederken biriyle tanıştım.İsmi Metindi Metinle internet üzerinden tanıştıktan sonra birbirimize çok alışmıştık internet üzerinden yazışmamız 3 ay felan olmuştu.Metinle birbirimize deliler gibi aşık olmuştuk Metinle her yazışmamızda hep sexten bahseder birbirimizi tahrik eder yazışma üzerinden sevişiyorduk.Metinle üniversite öğrencisiydik ama Metin farklı ilde ben ise farklı ildeydim Metinle telefonlaşıp konşuyorduk artık.Metin artık dayancak halim kalmadı dedi bira önce yanına gelmek istiyorum ve benim olacaksın dedi.Bende Metine öyle çok güveniyordum ki biran önce onun olup ona kadınlığımı vermek istiyordum..Metinle her konuşmamızda Metin yanıma geleceğini bir otelde kalacağımızı ve beni sabaha kadar sikeceğini söylüyordu Her konuşmamızda zevkten boşalıyorduk.Hergün kendimi okşuyordum memelerim iyicene irileşmişti okşamaktan.Amcığım iyicene şişmişti.Metinin beni biran önce sikmesi için nelerimi feda etmezdim bir bilseniz.Ama bakireydim ve çokta korkuyordum Metinle msn den sexle alakalı konuştuğumuzda Metinin sikini görmek istediğimi söyledim Metinde kamerada sikini çıkarıp gösterdiğinde kocamandı bende memelerimi açıp gösteriyordum götümü gösteriyordum amcığımı gösteriyordum ama Metinin siki çok büyüktü Kocaman siki amcığıma nasıl girecektiki varya düşündükçe korkuyordum ama Metinide çokta arzuluyordum Bir defasında Metin öyle çok azmıştıki msnde konuşurken Metin kamerada domalmamı istedi hemen eteğimi yukarı sıyırıp külotumu indirdim kamerada domaldım göt deliğimi iyicene açtım sanki Metinin iki içimdeymiş gibi başladım götümü parmaklamaya Metinde götümü izleyip 31 çekerek boşaldı bende götümü parmaklayarak amcığımı okşayarak boşaldım Okullar açılmıştı Metinle konuştuğumuz gibi Metin yanıma gelecek otelde kalacaktık ve beni sabaha kadar sikecekti Okullar açılalı 1 ay olmuştu Metin yarın otobüse biniyorum dedi bende tmm dedim telefon üzerinden sex yaptık ve sonkez boşaldık Metin sabah 9 gibi otobüsüne bindi saat 4 gibi geldi otogara gittiğimde Metini karşımda görünce kalbim yerinden çıkacakmış gibi oldu Metine sımsıkı sarıldım göğsümü Metine öyle bastırmıştımki Metin elleriyle kalçalarımı sıkarak sarılınca ayak üstü nerdeyse boşalacaktım Metin hemen ellerimden tutup otelin yolunu tuttuk Kalacağımız otele gittik ayrı ayrı odalar tutuk ama geceyis elimin odasında geçirecektim.Bekar olduğumuz için aynı oda vermezlerdi Akşam yemeğimizi dışarda yedikten sonra otele gittik Hekes kendi odasına çıktıktan sonra gizlice Metinin odasına yaklaştım kapıyı çaldım Metin açtı kapıyı hemen içeri girdim.İçeri girer girmez Metin bana sımsıkı sarılıp dudaklarıma yapıştı Ayak üstü 5 dakika seviştikten sonra Metin pantolununu indirdi Kocaman sikini heen elime alıp ölçmeye başladım Metinin siki elime sığmıyordu okşadıkça siki dahada şişiyor demir gibi sertleşiyordu.Ama siki öyle tatlıydı ki hemen ağzıma aldım siki öyle şişmiştiki sadece kafası ağzıma sığıyordu.geri kalanını alamadım ağzıma Ağzıma alamadığım siki amcığıma nasıl alacaktım onu düşünüyor bir yandanda korkuyordum Bende hemen soyundum ama Metinin beni bir yalayışı vardı heryerimi morarttı öpmekten amcığımı emerek yalaması varya amımı kanattı.Metin öyle azmıştıki beni parçalıcaktı Metin beni domalttı götümü hem parmaklıyor hemde yalıyordu Götümü sürekl parmakladığım için götüm alışkındı acımıyordu.Metin götümü yalarken şaka mahiyetinde Metinin ağzına osurdum Osurmaz olaydım Metin dahada azmıştı.Metin ikini iyicene kaldırmıştı götten sikmsini istemiyordum ama Metin ısrar ediyordu Metini kırmak istemedim tekrar domaldım sikini götüme fırça çeker gibi sürtmeye başladı.Göt deliğime bastırınca sanki götüm parçalanmış gibi oldu sikini yavaşca sokmaya başladığında yalvarmaya başladım kısık sesle Metin hayatım bebeğim ne olur çıkar götüm yanıyor yapma erkeğim dedikçe dahada derinlere sokmaya başladı.Hayatımın anlamı kocacımmm bebeğim yapma canım acıyor dedikçe Metin dahada azıyor götümü parçalar gibi sokup çıkarmaya başladı.Metin 2 dk geçmeden götümün derinliklerine fışkırarak boşaldı hepsi bukadarcıkmıydı dedim.Demez olaydım Metin götümün içine çeşme gibi fışkırarak boşalmasına rağmen hız kesmeden sokup çıkarmaya başladı götüm dahada acıyor spermeleri götümden çıkmaya başlamıştı.yaklaşık 10 dk boyunca aralıksız götüme sertçe sokup çıkarmaya başladığında bir anda gene fışkırarak boşalmaya başladı Metin doymuyordu 2. kez boşalmasına rağmen siki götümde sönmeyene kadar sikini götümden çıkarmıyordu.Öyle çok acıyordu ki götüm siki götümde söndüğünde sikini çıkardı spermleri çeşme gibi götümden akmaya başladı.Aktıkça bitmek bilmiyordu aynadan götümü izlediğimde götümün deliği şekli değişmişti sanki götümü parçalamıştı hayvan.Spermeleri peçeteyle götümü sildikten sonra tuvalete gittim tuvalette osururken götümden sprmeleri akmaya başladı öyle çok boşalmıştıki götümün içi sperm dolmuştu.Metin rahatlamıştı artık kadınımsın dedi dahada kadının olmadımki dedim.Daha amcığımı sikecksin dedim.Metin memelerimi yalayarak yavaşcana aşağıya doğru inöeye başladı göbeğimi yalayarak amcığıma inmeye başladı.amcığımın deliğini öyle yalıyordu ki nerdeyse zevkten ölecektimhaydi erkeğim bana sok o kocaman siki senin olmak istiyorum dedim Metin sikini ağzıma getirdi sikini yalamaya başladım sikinin başını iyicene yaladıktan sonra üstüme çıktı sikini amcığıma hizalayıp sertçe bir soktu nefesim kesildi.Çığlık bile atamadım nefessiz kalmıştım dudaklarıma yapıştıı yaklaşık 5 dkk boyunca sertçe amcığımın derinliklerine soktuktan sonra sikini amcığımda çıkardığında hemen göbeğime boşaldı bende kanla karışık boşalmaya başladım Metinin sikinde bakireliğimin kanı vardı.Öyle çok rahatlamıştım ki Metinin üstüne çıkıp sikini amcığımın derinliklerine sokmaya başladım Metin çok yorulmuştu üstünde zıplamaya başladım ikini amcığımın derinliklerine sokup zıplıyordum acıyordu ama zevk için herşeye değerdi Metin geliyorum dediğinde hemen üstünde kalkıp Metin boşaldığında Metinin sikinin üstüne işer gibi boşaldım.Metinle bütün gece sikiştikten sonra Metin 2 gün otelde kaldı bende yurtta kaldım sürekli kanamam olduğu için Metinle sikişemezdim.Metini 2 gün sonra yolcu ettikten sonra Metinle bir daha görüşemedik istediğini almıştı ama hakkımı helal etmiyorum.
Previous
Next Post »
Thanks for your comment