Ev sahibim Benim Erkeğim Oldu

Merhaba ben Antalyadan Meryem sizlere yakışıklı ev sahibimle tamamen gerçek olan hikâyemi anlatacağım Kocamla 2 yıldır evliyiz ama çevrenin baskısından dolayı seks hayatımız bittide denebilir Kocam seks düşkünü biri olmadığından çevredeki insanlar sürekli çocuk soruyor ama bir yakınlaşma olmadığı için çocuk hep hayalde kalıyor. Çalıştığı işin gerektirdiği kadarıyla kocam sürekli iş yerine gidiyor ve kocamı görmediğim zamanlarda daha mutlu oluyorum Her evlenen kadının hayali belkide çocuktur ama benim kocam hiç çocuk hayalleri kurmuyor Kocam iş gezisine çıkmadan önce kira günü yaklaştığı için kira parasını bana verdi ve öyle gitti 2 gün sonra kira günüydü ama ev sahibi ertesi günü gelerek kira istemişti Ev sahibini anlatmam gerekirse 40 lı yaşlarda göbekli ama yakışıklı bir adam Kocamın pasifliğini gördükten sonra ev sahibinin o koca göbeğinin kalçalarıma değmesine bile razıydım Kirayı istemeye gelen ev sahibimi içeriye davet ettikten sonra birşeyler ikram etmek istedim o da çay istediğini söyledi Çayın altını yaktıktan sonra ev sahibinin yanına gittim ve biraz muhabbet ettik Karısı olan ev sahibim çocuğu olmadığı için çok pişman olduğunu ve bu koskoca dünyada yalnız başına kaldığını söyledi Bizimde aynı şeyleri yaşamamız için oda çocuk meselesine girdi ama olanları anlatınca ev sahibim Şevket kocam için böyle bir güzelliğe sahip olmuyor büyük bir fırsatı kaçırıyor dedi Ev sahibim öyle konuşunca kendimi daha değerli hissettim ve aklıma birden hınzırlık geldi Ev sahibinin çayını götürürken yanlışlıkla dökmüş numarası yapmıştım ve adam bir panikle yanıyorum diye bağırmaya başlamıştı Hemen üstündekileri çıkar diyince ev sahibimde olayı anlamıştı ve ben yerleri silmek için bez getirmek için gitmiştim Döndüğümde ev sahibim çırılçıplak salonda oturuyordu ve ev sahibimin yarrağını görünce gözlerim dimdik duran alete kitlenmişti Ev sahibine doğru attığım her adımda bende soyunmaya başlamıştım ve çırılçıplak olunca beni kucağına alan ev sahibim göbeğinin üstüne oturtarak öpmeye başlamıştı Ayaklarımı ev sahibimin beline bağlarken ev sahibimin göt deliğimi bir yandan parmakladığını hissettim Daha fazla sabredemeyen kıllı ve göbekli ev sahibim beni salondaki koltuğa yatırdı Bacaklarımı omzuna alan ev sahibim kalın yarrağını içime kökledikçe gerçek bir erkeğin kocam değilde ev sahibim olduğunu anlamıştım Tam 15 dakika amımda gel git yapan ev sahibim boşalacağı sırada titremeye başlamıştı ama elimle yarrağını çekerek menilerini memelerime attırmasını sağlamıştım Ev sahibimin döllerini yaladıktan sonra sıra parmakladığı götüme gelmişti Kalın yarrağı götüme her girdiğinde ağrıdan bağırıyordum ve hayatımda öyle bir ağrı hiç hissetmemiştim Götümüde kalın yarrağıyla beceren ev sahibim beni gerçekten zorlamıştı ama esaslı bir erkeğin partnerini zevkten kudurtması gerekirdi O gün hayatımın en güzel sikişini ev sahibime borçluydum.
Previous
Next Post »
Thanks for your comment