Çocukluk Aşkım Teyzem Artık Sevgilim Oldu

Merhabalar ben Ahmet 17 yaşındayım Gözlüklü sporla arası iyi olan yakışıklı fit bir erkeğim Teyzem ise 37 yaşında 90 70 90 ebatlarında siyah saçlı dolgun ve güzel bir kadındır Teyzeme çocukluğumdan beri bil ilgi beslerim Tahminimce o da beni öyle görüyordu çünkü 17 yaşımdayken bile beni dudaklarımdan öper ve bi 5 dk boyunca sarılı halde kaldırdık Teyzem bir çocuk annesidir Kocası uyuşuk ve saçma sapan pasif bir adam Teyzem ile aram süperdir Arkadaşlarımdan daha çok teyzemle takıldığım bile olmuştur Teyzem kocasından memnun değildi Hatta kendisi ağızından kaçırıp ne zaman hamile kaldım onu bile hatırlamıyorum demişti Ben yaz aylarında genellikle dünyalar tatlısı kuzenimi ziyarete giderim Teyzemlerin evi bize çok yakındır o yüzden günlük rütin şeklinde kuzenimi ziyarete gidiyordum Bir gün teyzem ile ben oturuyorduk kuzenimin uyku saati gelmişti Sohbet ediyorduk konu sevgiliye gelmişti Teyzem sevgili hayatın nasıl gidiyor diye sordu bende her zamanki gibi aktif dedim O da güldü vay kerataya bak dedi Benim çavuşun dellendiği günlerden biriydi ben teyzemin göğüslerine ve kalçalarına bakıyordum Çok dellenmiştim Ben bu karıyı bu gün sikerim dedim ve teyzeme bugün onda kalabilirmiyim diye sordum o da olur dedi Yalnız bizim bu oda çok soğuk sen benle yatacaksın dedi bende bingo dedim Artık herşey hazırdı Kocası şehir dışında bir teslimatla uğraştığı için işim kolay olacaktı Akşam oldu ve yattık ilk teyzem odasına girdi Kapıyı çaldım gel dedi üzerinde geceliği ile benim 17 lik çavuş artık trafo gibi çıkmıştı ortaya İkimizde yattık iyi geceler dedik ve o uyudu benim gözleri açıktı Derin bir nefes aldım ve teyzemin göğüslerini okşamaya ve mıncıklamaya başladım. Yumuşacık göğüsleri beni delirtmişti Ardından kalçalırna ellemeye ve mıncıklamaya başladım birden teyzem uyandı Bana döndü ve ne yapıyorsun sen dedi Bende ses çıkarma teyze lütfen dedim artık dayanamıyorum teyze senden uzun zamandır hoşlanıyorum dedim Ve onu altıma aldım sekshikayeler Teyzem lütfen Ahmet ben senin teyzenim kuzenini düşün dedi Benim tek düşündüğüm sensin dedim ve dudaklarına yapıştım Direnci yavaş yavaş kırılıyordu Teyze tecavüzden kaçış yoksa zevk alacaksın dedim Ardından teyzemi soymaya başladım sadece iç çamaşırları kalmştı Teyzem lütfen diyordu fakat onu birçom bölgeden fethettiğim için ah uh sesleride geliyordu Sonrasında benim çavuşu ortaya çıkardım O büyük şeyi içime sokmayacaksın değilmi dedi Kaan abi sana sokmadımı dedim o da onunki okadar büyük değildi dedi Çok mutlu olmuştum ve gaza gelmiştim Tek hamleyle teyzemin en derin noktasına dokunuyordum teyzem çok içli bir şekilde inledi Ardından git gide hızlanmaya başladım artık teyzem yapama demiyordu Tam tersine evet diyordu Hızlanmaya devam ederken teyze sende bana karşı boş değildin sende istiyordun değilmi dedim O da evet dedi Bende onu öpmeye başladım Ah evet sik beni erkeğim dedi Bende ip koptu Psikopat gibi sokup çıkarıyordum ben bile bu kadar hızlanacağımı hayal bile edemezdim Ve ardından saldım evlatlarımı Teyzemin içinden spermelerim çıkıyordu ARtık benim gözümde sen teyzemden de ötesin sen benim karımsın dedim O da evet aşkım dedi Ardından beni öpmeye başladı Öpüşme bitince memelerini emmeye başladım Ah evet aşkım Kaan abin diye biri yok artık sadece kağıt üzerinde evliyiz dedi Bende evet aşkım sen sadece benimsin dedim Sonrasında ters döndürdüm Ardından dolgun kalçalırnın arasını açıp göt deliğini parmaklamaya ve amını yalamaya başladım Ah eveet oh diye inliyordu Sonrasında kalktım ve dolaptan kaan abinin kemerini buldum Kırbaç niyetine iki üç kez vurdum Artık nefes nefeseydi Dolağları aradıkça birinin içinden el kremi çıktı hemen götüne sürdüm ve sikimi içinine soktum Ah dedi Götünü yırtmak istemiyordum O yüzden biraz dikkatli bir şekilde hızlandım Artık ben sınırıma gelmiştim Ve iliklerime kadar götüne boşaldım. Sikimi çıkarınca spermlerin akmaya başladığı gördüm sonrasında öpüşmeye başladık. Ardından da sarılarak uyuduk.Sabah ilk ben kalkmıştım hemen duşa girdim duş esnasında teyzem de içeri girdi ve duştata oynaştıktan sonra üzerimi giyindim ve kahvaltı edip evime gitti Bu olay sonrasında teyzem ile artık her görüşmemizde deliler gibi öpüşüyoruz onu okşuyorum ve fırsat buldukça sikiyorum.
Previous
Next Post »
Thanks for your comment