Teyzem uykuluydu

Merhaba ben ahmet size teyzemle basimdan gecen bir hikayeyei anlaticagim Bir gun annemle kavga etmistim ve teyzeme gelmistim teyzem beni cok sever ve yanimda utanmaz teyzem 170 boylarinda cok guzel fizikli bir bayandir Teyzem kapiyi acti ve ustunde daracacik bir gecelik vardi ve memeleri belli oluyordu dim dikti ve yukari bakiyolardi benim alet hemen kalkti ve salona gectik bana bi kola getirdi enistemse daha isten gelmemisti teyzemden yemek istedim ve gel veriiyim dedi makinada tabak almak icin bi anda egildi amcigi gozukuyordu ve birden egildigi icin ona carptim ve yavas teyze dedim pardon dedi yemek yedim falan tabi hep teyzemin hayalini kudugum icin yanimda hep teyzeme gelirken uyku hapi tasirdiim iste yemek yedim falan enistem gelldii oda yemek yedi falan ben banyoya giricem dedim ve banyoya gittim dusta sabunla teyzemi dusunerek otuz bir cekerken bir anda girdi iceri gordu beni toplanirken tamam rahatsiz olma dedi pardon dedi isin bitince cagir dedi ben ona bakiyodum kocaman olmus yarragimi kapatmaya calisiyodum isim yok dedim napcaksan yap dedim makinadan esyalari alicam dedi ala dedim ve bana bi daha dondu iceride enisten var biraz daha dikkatli ol benim yerime o gelebilirdi dedi ve cikti benim daha cok 31 cekesim geldi ve tekrar baslasim patladim. Teyzem sabah kalkti ben bilgisayarda oyun oynuyodum kahvaltiya cagirdi kola koydu ve kendi soda iciyodu tostu alirken aklima hap geldi ve montumun cebinden gittim aldim sodaya atarken bi anda dondu bende elime aldim iciyo gibi yaptim kolan var dedi canim cekti dedim ve devam ettik 15 dakka sonra uykum geldi dedi bende yeni kalktik dedim gitti yatti yarim saat sonra gittim ve durttum tokat falan attim olu gibi yatiyodu ve hemen alleyi cikarttim agzina dayadim ileri geri yapiyodum 5 dakka sonra falan suratina attirdim memelere indim aralarina verdim yaladim falan sonra yaliyarak assa inmeye basladim amina gelince bi durdum korkuyordum bir tokat daha attim uyanmadi devam ettim surttum falan tam soktum ittirdim ah diye bagirdi uyandi dedi hemen napiyosun sen telefonu eline aldi anneni aricam dedi aldim elinden telefonu dedim teyze dur yuzunu falan silmeye calisiyirdu ve hemen konusmaya basladim acitasyona basladim ne kizlar gecti elimden ama ilk defa boyle bisi yapiyorum dedim lutfen bende erkegim falan olmaz dedi dedimki zaten bayagi sey yaptim lutfen devam edelim dedim ve kabul etti ozaman sendeyiz dedim ve sirt ustu yattim bi kere olucaksa sana ozel bi yer dedi ustume cikti ve gotune sokmaya calisti ozaman dur dedi ve enistemin dolabundaki kayganlastiriciyi aldi sikime surdi ve elime surup sok dedi elimle yavas yavas soktum 10 dk sonra 5 parmagimi sokunca tekrar ustume cikti ve 20 dk ye yakin zipladi twerklermi demzsiniz her sey yapti son 5 dakika yoruldum dedi ve durmadan pompaladim cok hizli yapiyodum patlicam dedi ozaman daha hizli dedim ve kivraniyordu ama birakmiyodum inmeye calisti birakmadim sonunda atladi ve sular seller ensest hikaye gibi patladi butun yatak su oldu bu kadar yeter dedi dusa girdi ben biraz daha dedim sonra belki dedl dusa girdi bende arkasindan gittim ve beni gorunce noldu dedi tucalete geldim dedim ciplaktim sikimo yikiyabilirmiyim dedim. Gel dedi birakta ben yikiyim dedi ve ovalamaya basladi sonra sirtimi ovala dedi sirtini belini falan yaptim gotunu saplaklamaya basladim simdilik yeter dedi teyze son bi kez daha benim ol dedim olmaz dedi enisten anlar dedi onden dedim tamam dedi sampuanli sampuanli yapistirdimduvara sirtini yasladim bacaklarini arkama dogru aldim ve duvardan aldim kucagima sert pompalamaya basladim bu sefer erken buraktim ve yala dedim olmaz sevmem dedi bi tokat attim yala cabuk orospu dedim yalamaya basladi agzina bosaldim abdest aldim cikarken gotune bi saplak attim ciktim arada enistem olmadigi zaman koyuyorum cok mutluyum arada fantezi yapip enistem icerdeyken sevisiyoruz Teyzemin sinem diye bi arkadasi var onu sikisimide anlatacagim gorusuruz okurlar
Previous
Next Post »
Thanks for your comment