Çıtır Kuzenimle

2015 in ilk günlerinde memlekette yaşayan amcam kaza geçirdiği için tüm aile oraya ziyarete gitti bende evde kaldım ama dayım beni arayarak kızına bakmam için bir kaç gün onlarda kalmamı söyledi kızın öğrenci olduğundan ve bir proje teslim edeceğinden dolayı memlekete gidemiyordu ve evde yalnız kalacaktı aslında pek görünllü olarak gitmemiştim dayımın kızıyla yıllar önce görüşmüştüm ve en son hatırladığım hali oldukça itici ve ukala birşeydi ama şuan 19 yaşındaydı Dayımın isteğini gönülsüz bir şekilde kabul ederek bizimkilere haber verip evin kapısını dış kapıyı falan komple kilitleyip dayımların evine geçtim dayımın kızına bakacağım o günler nasıl geçecek ne yapacağım orada falan diye düşünürken dayımların evine ulaştığımda kapıyı tıklattım karşıma çıkan kızı inanın ilk başlarda tanıyamadım ve neredeyse adresimi şaşırdım diye dayımın kızından özür dileyip adresi soracaktım. Bir kaç saniye kızın yüzüne boş boş baktıktan sonra arkasından dayım çıkageldi onu görünce anlamıştım ki bizim dayı kızı çok çok değişmiş ve tam sikişmelik bir hatun olmuştu dayımın gelmesiyle biraz kendime geldim ve selam vererek içeri girdim Eve geçtiğimde her an her dakika gözüm 19luk dayı kızının üzerindeydi dayımlar gitsinde baş başa kalayım diye bekliyordum evden çıkmadan önce yemek yedik iki saat kadar sonra evden çıktılar çıkarken bir kaç yüz lirada para bırakıp ihtiyaçlarınız olursa alırsınız dedi Bizim memleket biraz uzakta olduğu için oturduğumuz yerden bir günlük mesafeydi tam olarak o yüzden bir günde gidip gelmeleri gibi bir durum yoktu hatta en az üç gün yoklardı Onlar gittikten sonra dayı kızıyla sohbete başladık o bana sürekli birşeyler anlatıyordu ama benim gözlerim memelerindeydi üzerinde sütyen olmasına rağmen resmen meme uçlarını görebiliyordum o kadar büyük memeleri vardıki. Bir kaç saatlik sohbetin ardından dayı kızı bana dışarı çıkalım mı dedi tabi neden olmasın diyerek onun hazırlanmasını bekledikten sonra dışarı çıktı akşam üzer olmuştu ve hava kararmıştı önce akşam yemeği için bir yere gittik ordan çıkarken dayı kızı bana içki içer misin diye sordu hemde nasıl sünger gibi diye cevap verdim aslında içkiyle o kadar çok aram yoktu ama içki içersek akşam için yaşanacak şeylerin daha kolay olacağını biliyordum Dayı kızı tamam o zaman bizim arkadaşlarla gittiğimiz bir yer var oraya gidelim bir kaç bişeyler içeriz dedi bende tamam sana aitim ben sen nereye ben oraya diyerek peşine takıldım Yemek yediğimiz yerden onbeş dakika falan uzaklıkta dayı kızının söylediği bara girdik ve canlı müzik dinleyerek içmeye başladık ben önce birayla başladım ama dayı kızı direk dört beş kadeh vodka söyleyerek onları içmeye başladı. Kızın içki içmesi beni korkutmuştu aslıdna o kadar sert gidiyordu ki daha bir saat olmadan ona yakın vodka götürmüştü yani vodka bardaklarıyla on tane falan on bardakdan sonrada benimle beraber bira içmeye başladı Kızın kafası güzel olduğunda artık daha fazla orada kalmak istemiyordum biran önce eve geçerek birşeyler yaşamak istiyordum Sarhoş olmaya başladığını görünce istersen eve geçelim orada devam edelim senin pek ara vermeye niyetin yok gibi dedim sesli bir kahkaha atarak ben sarhoş olma ki dedi aslında bu dediğine kendide inanmıyordu ve kahkahada onun içindi zaten ben teklifimi yineledim içecekleri alıp evde devam ederiz daha rahat bir ortam hem dedim dayı kızı iyi peki o zaman deyip teklifimi kabul ettikten sonra bardan çıktık eve giderken içecek birşeyler aldık bir taksiye atlayıp eve geçtik daha eve girer girmez dayı kızı poşetten bir kutu bira alıp benden önce salona geçip içmeye başladı Ben içeceğimiz kadar bir kaç bira alıp gerisini dolaba atarak dayı kızının yanına geçtim, ben içeri geçince elindeki birayı masaya bırakıp ben üzerime rahat birşeyler giyip geliyorum diyerek odasına gitti on dakika kadar sonra içeri geldiğinde üzerinde kırmızı bir bady ve altındada siyah kısa bir şortu vardı badynin içinden sütyen giymemesi saniyesinde bende fiziksel değişimlere neden oldu meme uçları belirgin bir şekilde bana bakıyordu adeta gözlerimi memelerinden alamıyordum ve belkide 2015 ‘in ilk sikişini bu gece yaşayacaktım hemde ensest sikiş olarak Dayı kızının memelerine bakmam onun dikkatini çekmiş olacak ki önce acaba önüme birşey mi döküldü gibisinden göğüslerine baktıktan sonra bana bakıp“bişey mi var ya noldu diye sordu Kafalar zaten bir milyondu bende konuya balıklama dalarak birşey olmadı ama meme uçların beni büyüledi resmen dedim. Benim öyle dememle elindeki birayı tekrar masaya bırakarak ellerini memelerine götürerek meme uçlarını tutup çokmu hoşına gittiler dedi oturduğum yerden kalkıp yanına geçtim ve gitmemesi mümkün mü bende dokunabilir miyim dedim ellerini aşağı indirip dokunabilirsin dedi ellerimle dayı kızının memelerini hafif hafif yoklamaya başladım, oda bu arada kendini kanepeye bırakp yaslanarak biramı uzatır mısın dedi ellerimi memelerinden çektim masanın üzerinde duran birasını verdim ve o birayı içerken ben dayı kızının memelerini okşamya devam ettim o birasından yudumlarken bende o yumuşacık memeleri avuçlamayı ve daireler çizerek okşamayı sürdürdüm Sanki okşanan onun memeleri değilmiş gibi elindeki birasını yudumluyor ve içmediği zamanlarda sıradan bir olay yaşanıyormuş gibi beni izliyordu. Biraz daha okşadıktan sonra ellerimi memelerinden çektim elimi yavaşça badysinin altından içeri sokmaya başladım başını kanepeye yaslamış bir şekilde bana bakarak gülümsedi ve ne yapıyorsun hayırdır diye sordu hiç birşey söylemeden elimi alttan sokup memelerine doğru çıktım ellerimle beraber badyside yukarı doğru sıyrılarak geldi memelerine ulaştığımda badyside memelerinin üzerine çıkmış ve memeleri apaçık karşıma belirmişti biraz daha okşamaya devam ettim sonrada öpmek üzere meme uçlarına yaklaştım dayı kızıyla sikişmenin bu kadar kolay olacağını tahmin etmemiştim neysek kız tam bir alkolik çıkmıştı ve kafayı kurtarır kurtarmaz kendini bana bırakıvermişti Memelerinin uçlarını ağzıma alıp emdikçe oda inlemeye başladı inlemesi bile beni azdırıyor ve daha sert emmeme neden oluyordu. Dayımın kızının memelerini dakikalarca emdikten sonra elleriyle saçlarımı sıkı sıkı kavrayıp beni kanepeye yatırdı üzerime çıkarak dudaklarımı emmeye başladı ikimizinde kafası çok güzeldi özellikle dayı kızı sarhoş olmuştu ona emindim beni öpmeye başladı ve dudaklarımı ağzından çıkarması en az beş dakika kadar sürdü eminim öyle emiyordu ki bir an bile ara vermeden uzun uzun emdi sonrada dudaklarımdan ayrılarak pantolonumu çıkarmak üzere doğrudu kucağımda oturarak pantolonumun kemerini açıp fermuarmıda açtıktan sonra pantolonumu aşağı sıyırdı sikim zaten taş gibi sertleşmişti o yüzden pantolonu indirir indirmez külotumun altından kocaman görünüyordu külotumu çıkarmadan sikimi sıkı sıkı tutup bunu bana mı sokacaksın şimdi diye sordu bende ben sokmayacağım sen alacaksın dedim ve külotumu indirerek hadi otur üzerine dedim. Dayı kızı tabiki büyük bir zevkle dedikten sonra beni kanepede bırakıp ayağa kalkarak şortunu çıkardı sütyeni olmadığı gibi altında külotuda yoktu, şortunu çıkarır çıkarmaz yanıma tekrar gelip üzerime çıkrak sikimi sıkı sıkı tutup üzerine oturmaya başladı ilk oturduğunda biraz canı acımıştı o yüzden ikinci defada yavaş yavaş oturup kalkmaya ve her oturduğunda birazdaha fazla içine almaya başladı sekiz on defa ufak ufak oturup kalkmadan sonra sikimin hepsini içine aldığında üzerime yatıp dudaklarımı emmeye devam etti Dayı kızı beni içine sonunda almış ve çıkarmayada hiç niyeti yokmuş gibi duruyordu çünkü az önceki uzun dudaktan öpüşme faslı resmen tekrar başlamıştı kız hiç hareket etmiyor sadece dudaklarımı emiyordu ve bu arada tabiki sikimde kızım amının içinde duruyordu öyleki artık azmış bir şekilde ben alttan hareket etmeye başladım ve o benim dudaklarımı emerken bende alttan 19luk dayı kızına geçirmeye başladım. Daha önce arkadaşlarımında söylediklerine ve bu tür sex hikayeleri sitelerinde yazılanlara göre alkollüyken orgazm olmak bayağı zaman alıyormuş fakat ben o gece ilk postamı dakikalar içerisinde atmıştım yani alkollüyken geç boşalma diye birşey görmedim ben dayı kızı üzerimde dudaklarımı emerken ve bende alttan ona geçirirken dahi aradan dakikalar geçmesine rağmen boşalmanın eşiğine gelmiştim Dayı kızı üzrerimde olduğu için boşalamazdım o nedenle ara ara mola verip beni emmesine izin veriyordum moladan sonra yine alttan çakmaya devam ediyordum Bu bir kaç defa tekrarladı ve artık boşalmak için can attığım anda dayı kızını üzerimdem kaldırdım yattığım yere bu defa onu yatırıp üzerine çıkarak amına bir defada sert bir girişle girdim ben kızın içine girer girmez başını yana doğru çevirerek resmen kendini salıverdi hiç hareket dahi etmiyor sadece inliyordu altımda bu tepkisiz yatışı daha fazla tahrik olmama neden oldu. O hareketsiz yatışı ve inlemeleri altıma aldığımdan bir kaç dakika sonra son buldu çünkü daha fazla sikemiyordum, kendimi tutup boşalmıyordum ama azda olsa içine boşalma ihtimalim vardı o yüzden son bir kaç kere daha hızlı hızlı girip dayı kızını inlettikten bağırttıktan sonra sikimi dayı kızının amından çıkartıp elime alarak otuzbir çekmeye başladım Kızın amından sikimi çıkarınca kız direk gözlerini açtı ve sikime sarılarak o otuzbir çekmeye başladı. Ellerim boşa çıkınca kanepeden destek alıp beni boşaltmasını beklemeye başladım saniyeler içerisinde dayı kızının elinde patlamıştım ve kız sanki ben boşalırken ağzına almak istercesine sürekli dilini dışarı çıkararak başını sikime doğru yaklaştırıyordu sanırım spermlerini ağzına istiyordu ama baştan bunu söylemiş olsa muhtemelen ağzının içine boşalırdım. Dayı kızı beni boşalttıktan sonra yine aynı şekilde kanepeye kendini bırakı verdi ve bırakır bırakmaz uyumaya başladı, bir kızın horladığına yani bu derece seksi bir kızın horladığında ilk defa şahit oluyordum o an kızdan soğudum diyebilirim ama ertes gün olduğunda o seksi dayı kızı yine benim sex partnerimdi dayımlar gelene kadar defalarca kez sikiştik fakat ertesi gün hem onda hemde bende büyük bir baş ağrısı ve mide bulantısı vardı o gün bırakın sikişmeyi öpüşmedik bile.
Previous
Next Post »
Thanks for your comment