Amcam kızlığımı aldı


Herkeslere selamlarımı iletiyorum arkadaşlar sizlere aile içi seks hikayemi anlatıcım Öz amcam beni nasıl bozdu ensest hikayeler sizlere aktarmaya çalışı cam İsmim Gül 25 yaşındayım yaşadığım olay 20 yaşındayken benden 7 yaş büyük olan amcam ile başımdan geçti. O zamanlar daha acemi ve çılgın dolu bir yapıya sahiptim aşırı çılgın bir kızdım çoğunlukla kısa etek giyinen kız pıtır bir görselliğe sahip olan bir kızım. Amcama karşı talep duyuyordum açıkçası gerçi hala ilgi duyuyorum her ne kadar da yakın ailemden olsa da gerçek olan da budur. Amcam görüntüsüyle gerçekten bir kızın arzulayacağı bir tipe sahiptir onu ret edecek geri çevirecek bir çıtır çıtır bence bulunmaz. Uzun boylu esmer atletik yapılı kara gözlü kara kaşlı siyah uzun saçlı harbiden delikanlı bir kişidir. Öğleden sonra mangallar yakılıp etler kızartılmaya başlanmıştır o sırada gençlerde top oynama için güzel bir piyasa bulmuş orada oyun oynuyorduk amcam tam karşımda duruyordu fakat benden top istedikçe inadına ona topu atmıyor başkasına atıyordum bir süre bu biçimde devam ettikten sonra amcam bundan böyle dayanamayıp top bendeyken arkadan gelip sarıldı baskılı bir biçimde arkamda sarılıyordu bir yandan da elimde olan topu almaya çalışıyordu. Arkamda hissettiğim o görkemli heybetli penisi hissetmiş kısmen tahrik olmuştur çok aşırı hoşuma gitmişti biraz topu vermemek için çapa göstermeye başladım amacım daha da arkama dayanmasını sağlamaktı. Daha sonra mangalın hazır olduğunu söylediler her zaman birlikte mangalın başına geçip oturduk üzerimde kısa etek bulunduğu için bende amcamın tam karşısına geçip bacaklarımı ona karşı açıp amcama güzel bir görüntü vermeye çalıştım nihayetinde o azdırıcı görüntüyü fark etti hem et yiyor hem de benim boşluğumda ki eti gözleriyle yiyordu fakat çaktırmadan kimseye belli ettirmeden yapıyordu. Mangal bitene kadar amcamı karşımda farklı figürler yaparak iyice azdırmayı başarmıştım artık seks hikayeleri terlemeye kızarıp morarmaya başlamıştı sonra kalkıp dereye doğru ellerimi yıkamak için gittim arkama baktığımda amcam da arkamda kalçamı keserek geliyordu. Derenin yanına gidip eteğimi yukarı doğru sıyırarak eğilip ellerimi yıkamaya başladım amcam da tam yanıma gelip oda ellerini yıkamaya başladı sonra kalkıp piknik yerine doğru beraber yürümeye başladık o anda amcam elimden tutup araçların arkasına doğru çekmeye başlanıyor beni itirazsız gittim büyük bir ağaca beni yasladı eteğimi yukarıya sıyırıp külotumu aşağıya indirdi sonra şeftalimi yalamaya lisan gezdirmeye başlandı o anda kendimden geçtim amcamın saçlarını avuçladım kafasını sıkıca tutarak şeftalime bastırmaya başladım biraz yaladıktan sonra beni çömeltip kendisi ayağa kalkarak aletini çıkartıp ağzıma verdi gırtlağıma kadar soktu. Uzun bir süre sakso çektirdikten sonra yine beni ayağa kaldırıp ağaca yüzün istikbal biçimde dayadı domalma şekline sokarak aletini yavaş şeftalime değdirmeye başlandı biraz şeftalimin sağına soluna ve deliğime değdirip gezdirdikten sonra birden bir hamleyle ansızın içime giriş yaptı o anda o kadar canım yandı ki anlatamam sonra kalçalarım dan sımsıkı tutarak hem beni hem kendini ileri geri çekmeye hızlı şekilde girip çıkmaya başlanmıştır bendeki ağrı tam olarak zevke dönmeye hatta beni uçurmaya başlandı fazla geçmeden ikimizde boşaldık içimden çıktığında şeftalimden kanlar akıyordu çünkü bakire bir kızdım amcam kızlığımı teslim almış oldu…
Previous
Next Post »
Thanks for your comment