İnternetten tanıştığım adam


Selamlar beyler ve bayanlar hepinizi tek tek öpüyorum ve kucaklıyorum adult hikayeler bir anda kocamı aldatırken buldum yani başka bir erkeğin kollarındaydım bende size bu olayım dan bahsedeceğim adım Songül İstanbul da Yaşıyorum 30 yasında oldukça güzel ve çekici bir bayanım. Evliyim lakin esimle cinsel hayatimizi hiç renkli değil. Daha doğrusu esim çok erken boşaldığı için ben haz alamıyorum. Sonrasın da kendimi erotik film izleyerek tatmin etmeye çalışıyorum ama tabi oda bir yere kadar yani. Neyse çok uzatmadan hikayeme geçmek istiyorum. yine çok azdığım dönemlerdi ve İnternet’ten sohbet sitesine girmiştim. hakan adında biriyle tanıştım ve muhabbetimiz çok güzel ilerliyordu. bazen camda sevişirdik bazen ise sesli olarak telde birbirimizi rahatlatılırdı Ve bunu gerçeğe dönüştürmek istedik. çalıştığı is yerine çağrı etti beni. hemen hazırlanmaya başladım Üzerime siyah bir mini etek ve altına pembe bir tanga giydim. ona vereceğimden emindim çünkü Hakan’ın is yerine geldim ve beni görür görmez çadırı kurdu diyebilirim. Kulama “çok seksi olmuşsun” diye fısıldadı Ofise geçtik ve beni hemen koltuğa oturtturdu. O kadar azmıştı ki dudaklarımı emmeye başladı ansızın. Tabi bende dudaklarını dilini emmeye başladım. Öyle bir emiyordu ki kendimden geçiyordum. Memelerime geldi sıra. adlı eline okşuyor yalıyor emiyor. Dilini meme uçlarımın üzerinde gezdirdikçe bulutlara çıkıyordum 2 eliyle 2 mememi birleştirip uçlarını emmeye başladı Kafasından tutup em sevgilim em kocam oh diye inliyordum. Bu inlemeler onu dedirtiyordu. memelerimden amima doğru indiğinde kalbim yerinden çıkacakmış benzeri oldu. Amimi öptü önce kokladı. “Oh bebeğim bu ne taze amcık böyle yerim bunu” diye söylenmeye alelacayip yumuldu amcigima. Dilini amimin etrafında gezdiriyor Şapur şupur yalıyordu. Aşağıdan yukarıya doğru dilini gezdiriyordu amimda. “Oh sevgilim harika yalıyorsun sik bu amcigimi sik kocam sikemiyor sen sik dağıt bu amcigimi”dinliye inliyordum Ve hemen kalkıp o devasa penisini ağzıma verdi. “al fahişe kırmızı gözün penis görsün em kafesini” diye hayvanca sesler söylüyordu. orospu demesi öyle hoşuma gitmişti ki arktik penisini seker emer bu gibi buyuk bir iştahla yalıyorum. Resmen erotik hikayeler ağzımı sikiyordu. “Kahpesin sen orospusun kocan bu ağzını iyi sikememş ben her yerini sikicem” diye bağırıyordu Daha sonra beni masaya ya tirdi ve bacaklar imi omzuna aldı penisini amcigima tutturabilmeye basladı Hadi sok artık kocam sik amimi diye inlemeyle amima sokması bir oldu. Oh.. o nasıl bir kökle meydi. Oh orospun um aşkım bu amcik senin diye bağırıyordum bağırta bağırta sikti beni o pozisyonda. Kocan böyle sikiyormu kaltak ? diye sordu. Sikemiyor o Şerefsiz ne anlar kari sikmekten dedim. 30-35 dakika boyunca güçlü kollarıyla bu seklide sikti beni. Daha sonra önünde diz çöktüm ve ağzımı kopekler bunun gibi açıp dilimi dışarıya çıkardım otuz bir çekerek dilime spermlerini boşalttı hepsini yaladım yuttum harikaydı O gün hiç aklımdan çıkmıyor Sonrasında ben Hakanı kaybettim evlendi sanırım fakat o ilişkiyi unutamam. Evli olunca kocandan başkasıyla sikismek harika bir zevk veriyor.Başka ilişkilerde çok yaşadım Sikistigim kisilerin haddi hesabi bulunmamakta zaten. kevaşe oldum diyebilirim. Sekse cok duskunum ve doyumsuzum. Bende bu azginlik varken daha cok sikisirim. Umarim hikayemi begenip kendi kendinizi tatmin edebilmissinizdir. Sizlerin yorumlarinizi bekliyorum bana ulasmak arzu edenler burdan iletisi yahut msn adresi bırakabilirler..
Previous
Next Post »
Thanks for your comment