Gültene götten kaydım


Selamlar arkadaşlar bu anlatacağım ne bir hikaye ne bir de fantezidir %100 kendi bire bir yaşadığım bir olayım dır fazla uzatmadan ensest seks hikayesi yazayım İsmim Harun Muğla da oturuyorum aynı zamanda Muğla da bir otelde çalışıyorum isim vermiyorum neyse çalışan henüz 20 yaşında genç ve karı kıza hayran bir erkeğim. Ailemle kalıyorum fakat bazen süre oteldeki odamda kalmaya devam ediyorum nedeniyse sikecek körpecik çıkabiliyor sizlere otele gelen yabancılardan değil otel çalışanlarından bir tanesi olan seksi Gülten’le aramda geçen o süper sevişme anlarını hemen anlatmak isterim. Her hafta sonu ben oteldeki odamda kalır oteldeki yabancı hatunları kesmeye devam ederdim. fakat kat görevlisi olan genç seksi henüz 22 yaşında olan Gülten benim odamın kapısını tıkladı. Ağlayarak içeri girince ben bir şey oldu zannettim. Hatun meğer sevgilisini bir öteki kızla yatakta basmış ve ona ağlıyormuş oturup detaylıca anlatınca ona hak vermiş onu teselli etmeye devam etmiştim. içki vardı biraz da çerez bununla kafaları biraz dağıttık ve çakır keyif bir hal alınca o ağlayan hatun yanımda bir den sevişelim diye tutturdu. Ben biri gelir görürler diye telaş yaptım lakin hatun oteli avucunun içi gibi bildiğinden kimse gelmez diyerek benim pantolona el attı ve penisimi seks hikayeleri çıkartarak bunu ağzına verdim. Yal-attırmaya devam ettim ve seksi şeye devasa boyuttaki kamışı kısa müddet daha sakso çektirdikten sonra mükemmel fiziği olan şık şeyi altıma aldım ve kocaman penisi bunun o güzel kabak benzeri dışa patlamış amına yerleştirip şişkin durumda zevkten şişmiş olan amına sokarak süper bir keyif eşliğinde düzüşmeye devam ettim. Mükemmel bir deneyim yaşıyor ve o anların keyfini sürmeye devam ediyordum. Zuhal altımda inliyor ve katı sik diye adeta haykırmaya devam ediyordu. Ben kafama göre bir zaman daha buna götten ve am deliğinden yarrağı basmaya devam ettim. Mükemmel tarzı ve sikiş konusundaki tecrübeleri beni mest etmişti iyice ve haz almıştım doğrusu..
Previous
Next Post »
Thanks for your comment