Baldan tatlı kız kuzenim


Merhabalar site takipçileri buraya bu anımı yazıp yazmamakla kararsız kalmıştım ama sitenin güvenirliğine güvendiğim için yazmak için ensest seks hikayeleri karar verdim tabi ki de anlatacağım bu anım Teyze kızı yani kuzenim Emine ile Benim aram da geçmektedir.Ben kısaca kendimden bahsedeyim sizlere İsmim Davut 27 yaşında delikanlı ve her manada kendisine güvenen bir gencim. Anlatacağım hikayemin kahramanı teyzemin kızı Emine O da 20 yaşında güzel bir körpecik. Emine’nin kalçaları da fiziği de gerçekten çok ilgimi çeker. Ben ne süre onu görsem penisimin kalktığını bilirim. Emine’nin suredir çektiği bir sağlık derdi vardı, uzun sureli kabızlık yaşıyordu.. dolaşmadığı hekim kalmamıştı, ilaçlar gibi hiç kar etmiyordu.. En son gittiği doktorlardan bir tanesi, belki o müthiş kalçaların etkisiyle, alternatif bir yöntem olarak bir sure arkadan seks yaparsa o bölgedeki kasların rahatlayacağını, bu sayede tuvalete çıkabileceğini söylemiş.. Tabi bizimkiler başta reddetmişler bu fikri ama günler ilerleyip sorun arttıkça çaresiz bu fikri kafaya koymuşlar..Tabi böyle bir şey de herkese söylenmeyeceği için teyzem bir gün beni arayıp utana sıkıla durumu anlattı, yardım edebilir misin, bir yabancıyla böyle bir şey mümkün değil dedi.. tabi benim gözlerim parladı Allah tan keşke başka bir şey isteseydim dedim içimden.. fakat çok da istekli görünmemek lazımdı, biraz alttan aldım, önce olmamaktadır dedim falan fakat sonunda kabul ettim..Ertesi gün için evlerini boşaltmalarını ikimizi yalnız bırakmalarını istedim evde.. Emine de şimdiye kadar hiç erkek arkadaşı olmamıştı o yüzden bu tur konularda tecrübesiz olduğunu biliyordum..Neyse ertesi gün geldi çattı ben tabi mümkün olduğunca soğukkanlı bir seklide evlerine gittim, Emine pijamalarıyla kapıyı açtı.. O haliyle bile çok seksiydi.. Kısa bir ne yapıyorsun nasılsın muhabbetinden sonra ben bundan böyle yavaştan başlasak mı dedim. O da peki, kotu durumdayım destekçi olursan çok sevineceğim dedi.. Bunun üzerine tabi ne demek yalnız sonuçta bu bir cinsel ilişki, o yüzden biraz kurallara uygun hareket etmeliyiz bence dedim ve onu soymaya basladım.. Önce pijamasının üzerine çıkarıp yavaş yavaş göğüslerini elledim ardından meme uçlarını emmeye başladım.. Mükemmeldiler.. Bu hareketim Emineyi de tahrik etmeye başlamıştı.. Daha sonra evvela göbek deliğinde biraz oyalandık sonra pijamasının kısmını da indirdim..Gördüğüm manzara olağan üstüydü, bir tek kıl bile yoktu, o muhteşem organı tam seks hikayesi olarak karşımdaydı.. Daha çok dayanamazdım ve emen dilimle harekete geçtim.. Emine bundan sonra kudurmak üzereydi ne olur yapma diyordu sürekli lakin ben dinlemiyordum tabi.. fakat onun bakire olmasından ötürü en azından şimdilik onu amından sikmek istemedim..Bir sure daha böyle devam ettikten sonra onu elinden tutup banyoya götürdüm sıcak suyu açarak küveti doldurdum, sonra ikimiz birlikte girdik.. Bir yandan onu emmeye devam ederken bir yandan da kalçasını temizliyordum.Sıcak su onun tüm göt kaslarını daha da yumuşatmıştı kıvama geldiğini anlayınca gene suyun içinde onu penisimin üzerine oturttum..ilk basta buyuk bir acı çığlık attı, lakin yavaş şekilde alışmaya basladı.. Ben de ilk kez suyun içinde seks yapıyordum fakat bunu Kuzenimle yasamak daha da güzel yapıyordu her şeyi.. uzun sure bu tempoda devam ettik, daha sonra onu kaldırıp kopek pozisyonuna getirip yine arkadan yüklendim ona.. bundan sonra o da müthiş keyif alıyordu ve daha hızlı diye sesleniyordu sürekli Ben daha çok dayanamadan ilk kez içine boşaldım Allah’ım o nasıl bir zevkti..Emine bu tempodan biraz yorulmuştu sanırım nasıl iyi geldi mi dedim, iyi gelmek ne sözcük muhteşemdi lakin bu beni kesmedi bir defa daha yapmalıyız dedi.. Bunun üzerine onun yatak odasına geçip 2 posta da orada bitirdik işimizi artık iyice alıştığı için benimki ağzına edinmeyi da ihmal etmedi bu sefer..Bu 3 postanın ardından tedavimiz gerçekten ise yaradı ve kabızlık derdi çözüldü.. ama arada sırada teyzeme yeniden rahatsızlandım diyor ve ben görev adamı şekilde elimden geleni ardıma koymuyorum tabi..
Previous
Next Post »
Thanks for your comment