Komşumu acımadan becerdim


Selamlar site sakinleri sizlere 2 sene önceki olayımı sizlerle paylaşıyorum yani komşumu nasıl götürüp malına vurdum sizlere anlatıyorum Ben Veli Adıyaman da Oturuyorum yaşım 30 fazla uzatmadan sizi de sıkmadan yeni hikayeler direk konuma giriş yapıyorum iyi okumalar arkadaşlar üst kattaki komşum evliydi, ama fasıla fasıla apartmanda üst kata çıkan adamlar görüyordum, ilk başlarda akrabalarıdır vs diye düşünüyordum, daha sonradan aklıma akrabası olsa sebep devamlı kocası yokken gelsinler ki? Ve sebep kocası işten gelmeden evden çıksınlar ki diye düşünmeye başladım. Neyse bir gün gene bir tanesi yukarı çıkıyordu, bizim çatıya güvercinler konardı bende onlara bakmak bahanesiyle yukarı çıkarken kapıyı dinlemeye başladım, evden iniltiler geliyordu düşünün biricik daire olduğu için her katta 2 daire vardı, neyse sesler sok daha çok sok bunun gibi falan gibi bir şeylerdi, sonrasında yarım saat bekledim adam evden çıkarken çatıdan izledim çıkarken öpücüğü kondurdu berna adamın dudaklarına, çatıdan izledim adam apartmandan baya bir mesafe uzaklaşınca kapısına vurdum, sizin balkonda güvercinim mevcut alabilir miyim diye daldım içeri, ev dağınıktı baktım balkona yalandan güvercin uçmuş galiba bulunmamakta falan dedim, sonra nasılsın Berna abla iyi misin vs dedim, adult hikaye yorgunum havalar çok fazla sıcak dedi, bende patlattım havalar sıcak doğru fakat senin yorgunluğun diğer bir yorgunluğa benziyor dedim, ne demek istedin dedi, her gün eve beyefendi aldığını görüyorum, biraz öncede gözlerimle gördüm dedim, inkar etmeye kalkma biliyorum inlemelerini bile duydum dedim, lütfen kimseye söyleme falan dedi, söylemem yalnız bir tek koşul ile dedim. Nedir söyle dedi, bana da vermeni istiyorum aylardır abazayım dedim, isteğin o olsun dedi fakat bugün olmamaktadır çok fazla yorgunum dedi, bugün olmamakta diye bir şey yoktur, şimdi sikecem seni deyip dom alttım bunu götten sikmeye başladım, benim kamışı görünce korktu çok canımı yakar bu dedi, yanacak tabi dedim, sen yıllardır alttaki erkeği görme başkasına ver, sonra falan filan de dedim, o günden sonra diğer hiç bir erkeğe vermeyeceğine söz verdi, her gün neredeyse onlara gidiyor onu sikiyorum, bundan sonra öyle bir şey oldu ki o bize geliyor bizde sikiyorum, çatıda dahi siktiğim oluyor düşünün..
Previous
Next Post »
Thanks for your comment