Doğum günümde götümü verdim


Selamlar baba hikayem okurları ve takipçileri hem seksi aşırı seven biri anal seks hikayeleri olarak hem de bir yandan da bakireliğine sahip çıkan birisiyim doğum günümde yaşadığım anımı sizlere anlatıyorum ve bu doğum günüm 1 ay önceydi Benim İsmim Derya Yaşım 25 Kızlığımı kocama sakladığım için götten haz almaya karar vermiştim. O sebepten daha önce parmak bile girmemiş arka deliğime merasim ile deldirdi m merasim diyorum çünkü doğum günü partimde deldirdi m 25 yaşında olmama rağmen daha önce hiç anal seks yapmamıştım.Doğum günü partime çok aşırı samimi arkadaşım Seher’i onun sevgilisi Selman’ı ve benim sevgilim Cemi çağrı ettim. önceden Sibel’le anlaşmıştık ilerleyen saatlerde sevgililerimizi değişecektik. Cem’in penisi aşırı kalın olduğu için bir türlü arkadan vermeye cesaret edemedim. Seherin tarifine göre Selma’nın ki uzun ve çok aşırı kalın değildi. Seherle birlikte pastayı hazırladık. ismini aşk suyu koyduk. Sonra erkekleri beklemeye başladık. Seher ilk kez deldireceğim için nasihatler veriyordu. Deliğini bolca kremle, girerken kendini sıkma, gevşek bırak. olmadan daha çok acı duyarsın. Ha bir de keyif alıyormuş bu gibi yapma, yok ise Selman kendini kaybediyor ve yırtarcasına pompalıyor dedi Biz bunları konuşurken kapı çaldı. Bana birbirinden güzel hediyeler getirdiler. içki içtik, müzik eşliğinde dans ettik. çakırkeyf olduğumuzda Seher Cem’i alarak yan odaya geçti. Biz Selman’la dans etmeye devam ettik. Bir ara Selman kulağıma “Seni sikmek istiyorum” diye fısıldadı. Bende “Tamam ama beni arkadan yap” dedim. Selman’ın gözleri parladı ve sırıttı beraber yatak odasına girdik. üzerimizde ne varsa bir çırpıda çıkarttık. Selmanı sırt üstü yatağa yatırdım. Tedbiri elden bırakmıyordum. önünde do maldım. Göt deliğimi bolca kremle-dikten sonra yavaş yavaş penisinin üstüne oturdum. Epey uğraştıktan sonra sikin kafası deliğimin içine girdi. Bu arada Selman elleriyle kalçalarımı açıyor, rahat girip çıkmasını sağlıyordu. Selman’ın da yardımıyla seks hikayesi ritmik şekilde oturup kakmaya başladım Sikin tamamı girmesin diye öne doğru uzattım. bundan böyle fazıla acı duymuyordum. taraf odadan çok acı bir çığlık sesi geldi. Selman Sehere bir şey olduğundan endişelendi. “Merak etme, sırf Cem, kalın penisini Seherin götüne sokmaya çalışıyor dedim ve haklıydım da. Benim arkama almaya cesaret edemediğim yarağı, Seher bağıra bağıra alıyordu. Selman “Daha fazıla sokmak istiyorum, dom-alsana diye ricada bulundu. Tamam lakin acıtmamaya dikkat et” diyerek do maldım ve her ihtimale karşı kafamı yastığa gömdüm. Selman isteklerime harfiyen uyuyor, penisinin hepsini sokmuyordu. Beni aşırı iyi idare ediyordu. Hiç de korktuğum kadar yokmuş. ilk kez deldirmeme karşın çok fazla acı duymadım. Selman döllerini içime boşalttı ve penisini dışarı çıkarttı. Bir zaman dinleneceğimizi sanıyordum lakin aniden amıma girdi! Korkunç bir acı ve panik yaşıyordum. Kızlığımı kocama saklayacaktım, ama Selman kendini kontrol edememiş ve onu delmişti. ama artık yapacak bir şey yoktu. Madem ki kızlığım gitmişti bari tadını çıkarmalıydım. Kendimi Selmana bıraktım. Selman amımı sabahlara kadar defalarca sikti. Birkaç defa boşaldım. Her tarafım döl olmuştu. Ağzım, götüm, amım…Sonra birbirimize sarılarak uyuduk. Ertesi gün, Cem’le sikişmeden evvela sevişiyorduk.Benim önden vermediğimi düşünüyordu. önünde bacaklarımı açarak “Beni önden yap” dediğimde kulaklarına inanamadı ve dün gece ne yaptığımız Anlamıştı..
Previous
Next Post »
Thanks for your comment