Asker arkadaşımın karısı


Merhabalar site sakinleri Daha önce Hiç bir yerde paylaşmadığım bu olayımı adult hikayeler bu sitede paylaşıyorum asker arkadaşımın karısını götünden nasıl siktiğimi sizlere anlatı-cam Osman ile askerlik arkadaşıydık. Osman benimle tıpkı dönem olduğundan aramızdan su sızmazdı. Askerden sonra benim evlenme işlerime bayağı yardım etti. Ben ise ona iş bulmasında ev bulmasında yardım ettim. Anlayacağınız biz harika bir ikiliydik. Ben evlendikten sonra aramız eskisi kadar sıkı kalmadı. beraber bir şeyler yapmak için 2 hafta önce program yapıyorduk. Hele bide Bizim ki evlenince ayda görüşmeler başlanıyor karılı kocalı.Bir akşam gene bizde otururken Osman’ın arkadaşı aradı.para ödemesi yapacakmış.derhal gidip geliyorum dedi.Biz eşim ve Eda oturduk evde.Sohbet ediyorduk.Eda telefonu ile ilgili bir şey sordu bana.Eşim mutfağı toparlamak için kalktı yanımızdan Yanına gittim Edanın ayarları hakkında bir sorun vardı düzelttim derhal Olmadığını söyledi ve bir baksana dedi.Ekranda mesaj bölümüne benden aşırı hoşlandığını fakat aramızda kalmasını rica ediyor ertesi gün çay içmek için dışarı çağrı ediyordu Haberleşebilecektik Kabul ediyorsam tamam dememi yanından kalkmamı istedi.Eda çok aşırı seksi bir kadındı.Oturaklı uzun boylu Zaten kimi aklıma gelir onu düşünerek 31 çekerdim gizlice istemez-miyim tabi ki isterdim.Kalktım yanından tamam dedim ve aşırı mutlu gözler ile bana bakıyordu.Ertesi gün özel şirketimden ayrıldım.Edayı aradım.Bir yerde buluştuk hususi bir dershanede öğretmenlik yapıyordu.Kimsenin göremeyeceği uzak bir mekan seçtik ve sohbet etmeye başladık.sebep böyle oldu dedi.Ben bir şey yapmamıştım kendinin bana teklif ettiğini belirttim kahkahalar attık.gerçekte ikimizinde yanlış evlilikler yaptığımızı iddia ediyordu lakin ben karımı seviyordum aslında onun evliliği tam karşıt olmuştu.Baya sohbet ettik 3-4 gün sonra gün içerisinde buluşmak istedi.fakat sakin bir yer olmasını isteyince gündelik apart kiraladım Edanın arabası vardı.Eve geçip beklemeye başladım.Sonunda Eda geldi.Kapı çaldı içeri girer girmez dudaklarıma yapıştı.Ah bebeğim sana aşık oluyorum ben diyordu.Benim için tehlikeliydi tamam çapkınlık yapardım sebebiyse kadın istiyordu.hemen odaya geçtik.Diz üstü eteğini yatakta sıyırdım bacaklarını yalamaya başladım. Amına doğru ilerlerken çığlıklar atıyordu çok aşırı metre istiyorsun yalamayı diyordu ben cevap vermeden devam ettim.Hayır aşkım bende istiyorum fakat dedi ve yatağa yatırdı.Poposunu bana verdi 69 pozisyonunda birbirimizi yalamaya başladık.hayal edip çektiğimden daha güzeldi.Sarışın bir vajina yapısı vardı mükemmeldi altın bunun gibi parlıyor iç dudakları içinde kalmış düzgün bir am yapısı vardı işte.Yalarken sömürü-yorduk birbirimizi.üzerime gelmek istedi.Kendi eli ile sokmaya başlanmıştır kendine.Bu arada çığlıklar atıyor memelerini ağzıma sokuşturuyor Kalkıp arkasını döndü ve poposuna kadar uzanan saçları ile üzerimde gidip gelmeye başlanmıştır bana göstere göstere karın böyle yapıyor mu hı diyordu.Ben çok aşırı cevap vermek istemedim.Yaptığım zaten hataydı bu pisliğe onun ismini bulaştırmak istemiyordum çok fazla ateşli bir kızdı Göğüslerimi yalamak istedi.Benim erotik hikaye atletik bir gövde yapım vardır.Her yerimi iştahla yalıyordu.Benim kocam yağ tulumu tiksiniyorum ondan diyordu.üzerine gelmemi istedi.Altıma aldığımda bacaklarını belime sardı ve sik beni diye inleyerek bağırdı.Altımda ateşli amına sokuyordum.Hadi sikeceğim de bana dedi ben sikeceğim seni dedikçe sik aşkım sok aşkım ah diyordu.O kadar boşaldı ki Eda ıslattı beni.Hadi bebeğim göt deliğime de sok dedi.Kocası kimi göt deliğinden yapıyormuş. Bizim ayı arkadan da sikiyor alıştım sen sik aşkım diyordu.Eline tükürdü ve penisimi tükürüğü ile sıvadı zaten ıslaktı da Kendi göt deliğini de ıslattı.Ben penisimin kafasını sokmaya çalışıyordum ki geri delik zaten açılmıştı bayağı Rahatlıkla girdi götüne Ah diye çığlık attı aşkım vajinamla da oyna diyordu Amına elimi attım bir yandan amını okşuyor bir yandan götüne sokuyordum.Kendi eli ile elimi amına bastırıyordu.çok ateşliydi bayan.Boşalana kadar siktim.Yüzüne boşalmamı istedi.Dudaklarını kapadı ve ben yüzüne boşaldım.Yüzü spermlerle dolmuştu.derhal yüzünü yıkadı.artık Eda beni tehdit ederek haftada bir gün sikmeye götürüyor.Benimde işime gelmiyor değil Aile buluşmaları devam ediyor fakat hiç çaktırmıyoruz sikiş olayımızı..
Previous
Next Post »
Thanks for your comment