Komşum genç erkek


Merhabalar ben Balıkesir adult hikaye de tek yaşayan bir bayanım geçenlerde komşum genç erkek ile beraber oldum ve gerçekten de o günü hala aklımdan çıkartamıyorum Adım Mehtap 34 yaşındayım ve kendime baktığım için de seksi bir kadınımdır ve kendime erkekler konusun da çok güvenirim Apartmanda hoşlandığım bir erkek öğrenci vardı artık tek mi kalıyordu bilemiyordum devamlı o bana bende ona bakıyordum birbirimizden hoşlandığımızı ikimizde anlamıştık ama ondan bekliyordum. Sabah 7 öğlen 3 çalışıyordum yine bir gün işten çıktım eve doğru gidiyorum kapıda karşılaştık içim kıpır kıpır hareketli apartmana girdik ve bana bir çay içme davetinde olduğu bizimkilerde evde olmadığı için gireyim bir çay kahve içelim dedim. Bizimkiler evde olsa nerde o cesaret vururlar beni eve girdik her şey çok fazla güzel çayımızı içtik fakat git gide bana yanaştığını hissettim bende hafif hafif kudurmaya başladım. bundan sonra çayımı azdırıcı mı kattı anlamadım. O yaklaştıkça bende bacaklarımı açıyor adeta göstermek istiyor gibiydim. Oda anlamış olacak ki çok aşırı sıcak duruyorsun istersen üstünü menfaat biraz rahatlarsın dedi. O arada dudaklarıma yapıştı bende artık onu istiyor içimde gezdirsin diye yalvaracak durumdaydım. Boynuma lisan darbeleri vuruyor adeta beni öldürmek istiyordu. üzerimi hızlı bir biçimde çıkardı memelerimi emmeye vajinamı okşamaya devam etti. Bende istediğim için bundan sonra karşı koymuyordum memelerimi öyle bir yalıyordu ki sanki şeker emiyordu. Tadını oda anlamış olacak ki vazgeçemiyordu. devamlı emiyor artık bende dayanamadım sokacaksan sok kıvrandırma diye söylendim. Oda tamam diye kulağıma fısıldadı ve sürtünmeye başlanıyor artık beni tamamen soyundurmuş ve çıplak bırakmıştı. Kulaklarımı emiyordu vajinama sürtüyor zevke geliyordu. Aşkım sokuyorum şimdi diye inliyordu. evvela biraz vajinamı diliyle okşadı bir şeyler etti zevkten ben hiçbir şey anlamıyordum. Dilini vajinama hafiften soktu o lahza bir tedirgin oldum dur oradan değil arkadan dedim tamam diye gülümsedi beni kaldırıp kanepenin üzerine yatırdı ve yavaş arkamdan itelemeye başlanmıştır. seks hikayeleri O iteledikçe adeta apartmanı inletir şekilde çığlıklar atmaya başlamıştım. çığlıklarımdan haz almış olacak ki iyice şiddetlice iteleyip çekmeye başlamıştı. Hepsini içime soktuğunda boşalmış ve vajinamdan suların aktığını görmüştüm. Eliyle vajinamı sıvazlıyor suları kalçalarımın arasına doğru koyuyor ki daha iyi kaysın diye. içimde bir posta attıktan sonra yanıma uzandı ve tekrar beni yalayarak boşalttı bu günlük yeter dedi ve bundan böyle canımız istedi mi ayarlıyoruz buluşarak işlerimizi görüyoruz ve evlenene kadarda böyle devam sanırım. Yeni hikayemde görüşmek üzere. seks hikaye okuyucuları..
Previous
Next Post »
Thanks for your comment