Komşumuz ayten teyze


Bu anlatacağım olayım tamamen gerçektir ve daha bir hafta önce başımdan geçmiştir site sakinleri ben bile hala şok adult hikayeler içerisindeyim anlayamadan bir de baktım ki komşumuz Ayten teyzeyi pompalıyorum Adım Fatih yaşım 24 Bursa da yaşıyorum ailem ile Bir gün annem Ayten teyzeye beni toz şeker almam için gönderdi. Gittiğimde beni içeri davet etti. Evde kimse yoktu biricik başınaydı. Üzerin de kısacık etek ve bir badı vardı Mutfağa geçtik şeker koymak için eğildiğinde altındaki al olan külotunu gördüm. Aletim taş bu gibi olmuştu, o anda ayten teyzeye arkadan dayanmak istedim. Sonra kendimi kontrol edemeyip ne olduğunu anlamadan ansızın ayten teyzeye arkadan dayandım. Öncelikle itti beni sonra kızdı, lakin uzun süredir sevişmediği için aslında oda istiyordu. Yine üzerine atladım dudaklarına yapıştım, göğüslerini sıkmaya başladım, itmeyi bırakmıştı ve bana eşlik etmeye başlanmıştır, sonra onu soymaya başladım, tişörtünü derhal çıkartıp sutyeninin üstünden göğüslerini okşamaya başladım. Bir yandan da eteğini derhal indirdim. ivedi etmen gerekiyordu annem bekliyordu çünkü. Oda aletimi elinle okşama yapmaya başlandı, aletimi çıkartıp ağzına verdim, sakso çekmesini seks hikayesi istedim. Harika bir sakso ziyafeti çektikten sonra derhal yere yatırıp külotunu çıkardım ve bir anda içine girdim. ayten teyze bundan sonra benimdi, biraz git gel yaptıktan sonra içine boşaldım, ayağa kalktığımda ayten teyzenin içinden bacaklarına sızan o sıvıları ayrım ettim, ya çok boşalmıştım yahut karşılıklı boşalmıştık sebebi ise o kadar çok sıvı akıyordu ki, sonra şekeri aldım çıktım. Onun la bir daha seks yapmadık, aklı başına geldikten sonra bana çok kızdı ve bir daha yanıma ya da yakınlarıma gelme diye de uyardı beni…
Previous
Next Post »
Thanks for your comment