Dayımla ilk ilişkim


Merhabalar burada ki hikayeleri,olayları,anıları okuyunca bana da bir cesaret gerçek hikayeler geldi cesaretimi toplamışken bende yazayım dedim anlatacağım bu olayım yaklaşık 4 ay önce başımdan geçmiştir Yengem mükemmel bir hanım. Hatta o kadar ki benim için anne yarısı gibidir. Hatta ben onu kendime i dol şekilde alırım o kadar çok severim. Benim yaşım da ona yakın bulunduğu için beraber aşırı keyifli zamanlar geçiririz ve çok fazla derecede de eğleniriz. Saatlerce beraber alışveriş yapmaktayız ve çok aşırı sık görüşmeye başlarız. Yengemle sırf bir sokak arayla oturuyoruz. Ben de çalışmadığım için onlarda yaşıyor bu gibi bir şey oldum bundan sonra hiç onlardan çıkmıyorum. Onunla uzun uzun sohbet ediyoruz ve ben onunla sohbet etmekten çok aşırı keyif alıyorum. Neyse bir sabah gene kalktım ve erkenden dayımlara gittim. Yengemle oturup kahvaltı yaptık ve kahvaltının ardından da çay keyfi yapmaya başladık. Bu arada dayımda evdeydi oturmuş televizyon karşısında çay içiyordu. 2 saat falan geçmişti ki yengem benim bir işim var dışarıya çıkı-cam dayın evde 1 saate kadar gelirim siz dayı yeğen oturun dedi.Dayımı da çok aşırı severdim ben de tamam dedim. Neyse yengem gittikten sonra mutfağa girdim ve mutfağı temizlerken dayım da yanıma geldi. şaka ile karışık bana arkadan sarıldı lakin o anda dahi sertleşmiş penisini hissettim. şakayla karışık göğüslerime falan da dokunuyordu ve bu benim aşırı hoşuma gitmişti. Neyse bir zaman sonra işler yolundan çıkmaya başlandı. Dayım şakaların dozunu artırmıştır ve en sonunda da üzerime yürümeye başladı. Ben şok olmuştum dayı ne yapıyorsun diyerek geri kaçmaya başladım. Dayımda aklımdan çıkmıyorsun çok fazla güzelsin diyerek üstüme gelmeye devam etti. Bir yandan korkuyordum bir yandan da çok fazla hoşuma gidiyordu. Sonra bana karımdan çok seni düşünüyorum dedi. Ben gene direndim ve dayı ben senin yeğen’inim ne olur kendine gel dedim. lakin resimli seks hikayeleri dayım durmadı ve beni tuttuğu gibi duvara dayadı.Sonra da dudaklarıma yapışıp öpmeye başladı. O kadar tuhaf hissediyordum ki hem istiyor hem de yengem ati diye korkuyordum. Dayım sonra ellerini göğüslerime attı ve okşamaya başlandı. O dakikalarda kendimden geçmiştim ve bundan böyle hemen hemen sik beni diye yalvaracak kıvama gelmiştim. Sonra elini amıma attı. Amıma dokunması ile amımdan şarıl şarıl sular akmaya başladı çok fazla azmıştım. Dayım bana daha öncelikle sikilip sikilmediğimi sordu lakin hiç cevap vermedim. Beni tutuğu bunun gibi domal-tarak hem amımı hem de göt deliğimi yalamaya başlanmıştır. O kadar zevk alıyordum ki zevkten inlemeye bile başlamıştım. dayım sikini amıma sürtmeye başladı. Biraz sonra kızlığım bozulacaktı fakat bu benim umurum da bile değildi. Dayım yavaş yavaş sokmaya başladı. Başı girince uf diye inledim. Ondan sonra sikini geri çekti ve ansızın dibine kadar köklerdi. O lahza canım aşırı acıdı ama dayım amımın arasında biraz bekledikten sonra git gel yapmaya başlayınca canımın acısı da geçti. bundan böyle kızlığım bozulmuş amımdan kanlar süzülüyordu lakin ben yalnızca aldığım zevke bakıyordum. daha evvela hayatımda böyle bir sevk görmemiştim. Dayım beni mutfakta sert bir biçimde sikmeye devam ediyor bir yandan da karım böyle haz vermiyor bundan böyle daima seni sikecem diyordu. Yaklaşık on dakika beni o pozisyonda sikti ben birden bire titremeye ve boşalmaya başladım. Daha önce hiç orgazm olmamıştım ilk kez oluyordu. Ben boşalırken dayım hala sikmeye devam ediyordu bu da aldığım zevki iki katına çıkarmıştı. Biraz sonra dayım da boşaldı ama hala doymamıştı. Beni 2 posta da tezgaha oturtup sikti. ikimiz de fazlası ile zevk aldık. bundan böyle dayım her fırsatta beni sikiyor.
Previous
Next Post »
Thanks for your comment