Ergenlik başıma vurunca yakın akrabama kaydım


Selam sex hikayeleri severler. Herkesin başından bir ergenlik dönemi geçti sonuçta o dönemlerde ne kadar azgın olunur bilmeyen yoktur. Ben de 19 yaşındayken her gün zamanımı seks hikayeleri okuyarak geçirir ve sürekli asılırdım. Ancak asıl asıl nereye kadar artık benim de gerçek bir kadın sikmemin zamanı gelmiş de geçiyordu bile. Ama sevgilim yoktu ve sadece bir fahişe bulup sikebilirdim parasını verecek sikecektim yapacak bir şeyim kalmamıştı. Neyse ben bu düşüncelerle kendimi avutmaya çalışırken bir gün dayım aradı ve evlerine davet etti. Ben de ne olduğunu merak ederek evlerine gittim. İş seyahati için şehir dışına çıkacağını bana da yengemin yanında kalmamı söyledi. Zaten ayla aylak geziyordum ben de tamam dedim. Bu arada yengem çok açık seçik giyinen rahat ve seksi bir kadındır. Amcamın gittiği akşam da yemek sırasında fazlası ile rahat giyinmişti. Üzerinde neredeyse göğüslerini meydanda bırakan bir tişört vardı. Ben zaten yarağı dik dolaşan bir genç olarak yengemin bu halini de görünce iyice azmıştım. Hele o kocaman götü dar taytından öyle bir belli oluyordu ki masaya boşalmamak için kendimi zor tuttum. Neyse yemekten sonra tv izlerken yengem bana sorular sormaya başladı. Sevgilin var mı falan derken hiç kadın siktin mi diye sordu. Çok utanmıştım ve sadece hayır yenge dedim. Yengem bir kahkaha patlattı ben daha da utandım. O zaman seni milli yapalım mı diye sorduğunda ise gözlerim fal taşı gibi açıldı. Sadece nasıl diyebildim. Bunu dememle yengemin elini sikime atması bir oldu. Önce sikime güzel bir sakso çekti. Zevkten deliye dönmüştüm. Daha sonra da ben hiçbir şey yapmadan yengem çıkarak sikimin üzerine oturdu. Nasıl zıplamak ama anlatamam. O zıplarken ben de kalçalarına tokatlar indiriyordum. Uzun uzun sikimin üzerinde zıpladı. Kendimi tutamadım ve yengemin amının içine boşalıverdim. Biraz sinirlendi ama ilk defa olmasına vererek çaresine bakacağını söyledi. O gece bana kendini bir posta daha siktirdi. Nihayet ben de yenge sex hikayeleri yaşayarak gerçek seksin ne demek olduğunu öğrendim.
Previous
Next Post »
Thanks for your comment