Şişe çevirmenin sonunda yaşananlar


Merhaba Erotik Hikaye okurları. Sizlere başımdan geçen harika bir Grup sex hikayesi anlatmak istiyorum. Çok yakın bir arkadaşımla sevgililerimizi de almış ve birlikte günlük ev kiralamıştık. Yanımıza alkol de almıştık ve içiyorduk. Tabi kafalar güzel olunca da olanlar oldu. Ben yanımızdaki arkadaşlara hiç aldırmadan sevgilimin dudaklarına yapışıverdim. O sırada diğer kız ortaya bir fikir attı. Hadi şişe çevirmece oynayalım dedi. Anlaşılan benim sevgilimle öpüşmem kızı da bir hayli azdırmış ve aranıyordu. Şişe çevirmece oyununun kurallarını da kız belirlemişti. Şişe çevirmece oynarken herkes cesaret diyecekti ve şişe kime gelirse o bir parça kıyafeti çıkaracaktı. Neyse oyuna başladık. Şişe hızla çevriliyor, sıra sıra herkes soyunuyordu. Bir süre sonra kızların üst tarafı tamamen çıplak kaldı. Hepimiz sarhoş olduğumuz için o anda kıskançlık aklımızın ucundan bile geçmiyordu ki ben normalde çok kıskanç biriyimdir. Daha sonra benim sevgilim ortaya bir şey attı. Bundan sonra şişenin iki tarafı kimlere gelirse onlar birbirini öpecekti. Tabi bir yandan da alkol almaya devam ettiğimiz için sevgilimin bu teklifine de okey dedik. Şişe yine döndü ve ilk seferinde arkadaşımla sevgilime geldi. Ben ikisi birbirini yanaktan öpecekler sanıyordum ama bir anda hiç beklemediğim bir şey oldu ve sevgilim arkadaşlarımın dudaklarına yapışarak uzun uzun öptü. O an aklım başıma geldi ama sonuçta oyundu ve sesimi çıkartamadım. Neyse şişe yeniden döndü ve bu defa kızların ikisine geldi. Öyle bir şehvetle öpüşmeye başladılar ki onlar öpüşürken benim sikim kalkmıştı. Ve bir anda birbirlerinin açıkta olan göğüslerini okşamaya başladılar. Biz de arkadaşımla azmıştık. Kızları birbirinden ayırdık ve o kendi sevgilisine ben de kendi sevgilime yapıştım. Elimi de amına atmış okşuyordum. Sevgilim iyice azmıştı ayağa kalkıp soyundu ve koltuğa oturarak amını açarak beni çağırdı. Hemen gidip amını yalamaya başladım. Arkadaşım da benden aldığı cesaretle sevgilisinin amını yalamaya başlamıştı. Bir ara kafamı kaldırıp baktım ve evin içinde harika bir seks yaşanıyordu. Ensest Hikayeler Artık dayanacak gücüm kalmamıştı hemen sikimi çıkardım ve sevgilimin amına yerleştirdim. Arkadaşım da hemen yanımda sikini kızın ağzına verdi ve sakso çektirmeye başladı. Hem onları izlemek hem de seks yapmak gerçekten de muhteşemdi. Bir ara pozisyonu değiştirmek istedim ama sevgilim bir anda önümden kalktı ve arkadaşımın sikini ağzına almaya başladı. O arkadaşımın sikini yarken kız da bana geldi. Ben de hemen kızı domalttım ve sikmeye başladım. Artık hiçbir şey umrumuzda bile değildi. Çok fena azmıştık. Kızın götünü tokatlıyor ve durmadan hızlı bir şekilde sikiyordum. Yaklaşık 15 dakika bu şekilde siktim. Arkadaşım da benim sevgilimi sikerken ben kızın götünün içine çoktan döllerimi bırakmıştım. Grup Seks Hikayesi
Previous
Next Post »
Thanks for your comment