Lezbiyen aşkım İki kere boşalttı beni


Selam güzellikler ben siz lezbiyen hikayeleri okuyanlarına tatlı bir günden bahis etmek istiyorum. İsmim Ceren ve daima hayatımı kızlar ile birlikte olmaya adamış tatlı olduğu gibi seksi olan bir bayanım. Sıcak gülüşüm asla dinmeyen enerjim sayesinde durmadan aklıma koyduğumu o anda gerçekleştiriyorum. Bu yüzden sanırım hayatın mutluluğunu böylece buldum diyebilirim. Her zaman aklına geleni yapmak insana keyif veriyor ve daima hedeflerime ulaştıracak çılgın sevgililerim ile kendimden geçiyorum. Hikayelere göz atarken aklıma gelen bu tatlı durumlardan bir tanesini paylaşmak isteğinde bulunduğum için yazıyorum. İsmi Betül olan aşkımla birlikte yaşıyorum iki ay önce sevdiceğim beni öyle azdırdı ki lezbiyen aşkım iki kere boşalttı beni bu durumdan bahis edeceğim. O gün birlikte işe gitmemiştik izinli idik iki gün boyunca. Akşama kadar güzel vakit geçirdikten sonra gece biraz dışarı çıkarak bir iki eğlence mekanı gezerek hafiften kafayı çektik. İyice kıvama gelerek kendimizden geçince eve döndüğümüzde kendimize engel olamaz halde seks yapma isteğimiz olunca direk sempatik tavrıyla sevişerek yatak odasına çekti beni. İkimizde iştahla buna devam ederek soyunduk. Yatağa uzandım bacaklarımı açtım ve o arada üzerime çıktı dudağıma yapışarak memelerim le oynamaya başladı. Zevkten şişmiş göğsümün uçlarını çekerek bir emişi vardı ki dünyalar benim oldu sanki. O sevgisinin ve sıcak nefesinin eşliğinde yalayarak aşağı doğru indi. O rahmimin içine dil atarak emişi var ya işte o anda bayıldım resmen kendimden geçmiştim. Onun verdiği keyifle inlemeye başladım. O arada çevirdim onu ve üzerimde kalçasını ağzıma getirecek şekle soktum. 69 pozisyonu aldık yani o emdikçe bende bütün poposunu yalayarak onu iyice tatmin ederek kıvama getirdim. Onun yaptıklarının etkisinde iştahlı şekilde ona yaklaşınca duramadı ve ağzımın içine yaşadığı zevkin suyunu bırakıverdi. Ama bu durumla beni bırakmadı hemen devam ederken eline küçük ve titreşimi olan vibratörü aldı. İçime sokarak yanıma uzandı ıslak dudağı ile ağzıma bir yapıştı ki sevişmenin ve içimde gezinen o şeyin varlığında titreyerek ilk boşalmamın zevkine vardım. Büyüledi beni adeta hız kesmeden üzerine çıktım bana yaptığı gibi her yerini emmeye başladım. İkimizde çok çılgın halde sevişirken vücudumun üzerinde ellerini gezdirirken iyice tatmin etti beni. İyice doruğa ulaşıp tekrar yüksek duygu içeren kıvamı yakalayınca elini rahmime sokmaya başladı ama nasıl azdım. Klitorisim ile oynayarak baştan çıkarttı beni o anın büyüsünden başka bir şey düşünemez halde idim tam anlamıyla keyif yaşamanın en üst seviyesindeydim. Yan uzandık o bana parmak atarken bende ona aynısını yaptım o kadar tarifsiz hisler yaşadık ki kelimeler ile anlatamıyorum. Bir sürenin ardından penis kemerini çıkardı ve beline taktıktan sonra ona karşı domaldım. Arkama geçince önce güzelce yaladı emdi. Sonra o büyük ve kalın şeyi içime yavaş halde soktuktan sonra hızını artırarak buna devam etti. Bir yandan da anal olarak parmaklayarak kalçamı genişletiyordu. İyice arayı açınca popoma tükürdü titreşimli penisi anal dan öbürünü rahmim den hızlı halde bir soktu ama çıldırdım kudurmanın ne kadar zevki varsa tattırdı bana unutamıyorum. O şehvet dolu anların zirvesinde performansını düşürmeden dakikalarca içime sokunca kendimi bir hayli tuhaf ama güzel duygular içinde buldum. Sanki başka bir dünyaya yolculuk yapmışım gibi çok çılgın hisler eşliğinde bunun farkını yaşamama neden oldu. Tam anlamıyla uçunca duramadım ama fena halde çığlık atarak titreyerek kendimi kastım ve ikinci kez patlama yaşadım. Öyle bir
Previous
Next Post »
Thanks for your comment