Travesti de olsa çakmadan duramadım


Siz travesti hikayeleri sevenlere bir de ben bir hatıramı anlatmak istiyorum. Ben Erhan her türlü seks yapmaya hayran biri olarak atletik vücut yapısıyla istediğini elde eden bir erkeğim. Gay değilim fakat arada ufak çılgınlıklar yapmıyor değilim bu hayatıma sanırım bir heyecan katıyor. O yüzden bir gün travesti de olsa çakmadan duramadım bir tanesine. O kadar güzel ve alımlı duruşu vardı ki pürüzsüz ten yapısı dolgun vücudunu görünce kendimden geçtim. Yanına gidene kadar zaten kız olmadığını anlamamıştım. Arabayla gittim yanında durdum ve aldım eve götürdüm direk. Mimikleri ve sıcak tavrıyla iyice ateşlendirdi beni. Eve giderken de yola fermuarımı açtı bir saksafon çekti ki kendimden geçtim kaza yapacak derece boşaldı elim ayağım hal böyle olunca dur dedim kendini eve sakla bebeğim. Neyse daireden içeri girer girmez benden kısa ve hafifti zaten direk kucağıma atladı bacaklarını belime doladı. Sevişerek kucakladım onu yatak odasına denk götürdüm. Yatağın üzerine usulca bıraktım mini eteği dışında her şeyi çıkardım. Küçük de olsa aletini görmek istemedim sonuçta hal böyle iken ikimizde soyunduk. Beni yatırdı ama her yerimi sıcak nefesiyle öyle tatlı emdi ki tamam dedim işte bunun kadar iştahlı bir kız bulsam direk evlenirim o derece zevkin doruğuna çıkardı beni. En son yukarıdan aşağı doğru yalayarak indikten sonra kamışımı ağzına aldı. Emerek sulu dudaklarının arasında öyle tatlı büyüttü ki çivi gibi olana kadar durmadı. Sonra çantasından bir jel çıkardı hadi bunu popoma yedir aşkım diyerek bana verdi. Onu iyice yedirdim arkasında o anda ansızın belinden kavradım ama bir soktum ki zorlamaya başladıkça nasıl çığlık attıysa iyice zevke getirdi beni. Kafasının girmesiyle tamamen kökledim aletimi yağ gibi kaydı içine. Biraz yavaş halde giriş çıkış yaptım. Sonraları hızımı artırmaya başladıkça hadi aşkım daha sert bebeğim çak bana geçir diye haykırınca ne oldu bilmiyorum kendimi tamamen sert yapmanın içinde buldum. Anal olarak arkadan buna bir çaktım ki onun gazıyla tamamen delicesine zevk çığlıklarına boğdu yatak odasını. Dakikalarca durmadım sürekli arkadan geçirdim ona arkası öyle genişledi ki sikim rahat halde giriyordu içine artık. Aldığım heyecan ve tat tabi muhteşem vücuduna bakarak artmış halde ilerlemeye devam etti. Bunun verdiği keyif neticesinde biraz daha devam ettim ama artık duramayınca boşal verdim kalçasının üzerine. Mola verdik ve muhabbet ederek ateşler içinde yanan bedenlerimizi soğuttuk. O aşk ile o kadar yanmışız ki kendime geldiğimde fark ettim bu durumu. Biraz sonra yatağın ucuna oturmamı söyledi. Önümde eğildi ve aleti asılarak tekrar kaldırmaya başladı. İyice dikel dik ten sonra kucağıma çektim onu ayakları yere basarak üzerimde zıplayarak içine aldıkça zevkten kudurdum. Bu güzel tadı anlatamam harika bir şeydi. Bunun yanı sıra taş gibi göğüslerinin ucunu emerek iyice kıvama getirdikçe daha da hızlanarak üzerimde gezinerek içine almaya başladı. Sonra ayağa kalktı yatağın üzerine ellerini koydu ve arkadan kavrayıp çakmayı sürdürdüm. Onun verdiği tadı çoğu kız böylesine veremez bana farklı bir şey yapmıştı sanki. Nasıl desem anlatılmaz yaşanır keyif dolu anlardan bir tanesiydi diyebilirim. Onunla dakikalarca bu zevki tattıktan sonra yatağın üzerine yatırdı beni. Sırdı bana dönük halde poposunun içine aldı hafif domal ip ve kıvrak kalçasını hareket ettirerek nasıl soktuğumu izleterek iyice kıvama getirdi beni. Bunun vermiş olduğu tadın keyfi neticesinde tam anlamıyla kendimden geçerek patladım.
Previous
Next Post »
Thanks for your comment