Pasif gay aşkım beni fena azdırınca


Selam tatlı şeyler. Ben size gay hikayeleri okuyan seksi şeylere tatlı bir anımdan bahis etmek istiyorum. İsmim Murat ve daima çılgın bir sex gücüne sahip olan aktif bir gay olduğumu söyleyebilirim. Ateşli ve her zaman hazır halde bulunan atletik yapılı biri oluşumun detayında bu güne kadar çok çılgın olaylara imza attım lakin bir tanesi var ki bu sayfalarda gezerken birden aklıma gelince paylaşmak isteğinde bulundum. 26 yaşındayım ve daima hayatımı çılgın zevklerime göre yönetiyor olmam ile renkli anılara sahip olarak mutlu olmanın formülünü kafanıza koyduğunuzu yapmakta bulduğunuzu söyleyebilirim. Geçen sene birlikte yaşadığım bir dostum vardı ismi Tugay ama o kadar tatlı ve sempatik hali ve duruşu vardı ki anlatamam. Her şekilde tavrı ve sıcaklığı ile beni fazlasıyla etkilemesine hayran kalıyorum diyebilirim. O dönemlerde bana yaşattığı çok şey olduğunu şuan daha iyi hatırlıyorum. Bir keresinde gece yatar iken duramadı tabi birden uyku arasında gözümü bir açtım ki aletimi çıkarmış saksafon çekmeye başlamış. Yalnız çok güzel yapıyordu bunu fark edince kendimi tutamadım başından yakaladım ve iyice devam etmesini sağladım. Tatlı dakikanın sıcaklığında arada vücudumu okşayarak üzerimi çıkarmaya başladı. İkimizde tamamen çıplak kalınca üstüme çıktı ve vücudumun her yerini emerek resmen benliğimi benden alan etkili bir sıcak tavır sergiledi. O an pasif gay aşkım beni fena azdırınca kendime engel olamayarak domalttım onu geçtim arkasına. Çekmecedeki jeli aldıktan sonra poposuna iyice yedirdim benim kamışa da biraz sürdüm ve ondan sonra belinden kavramam ile bastırmam bir oldu. İştah içinde bırakmadan aniden böyle yapınca inlemeye bir başladı ki kulağıma geldikçe sesleri içim bir tuhaf oluyor sanki. Kamışımın kafası hafif süzüldü anal dan ve sonra gerisi geldi. Yumuşacık götüne lap lap vururken hızımı yavaşça artırarak git gel yaptıkça iştahlı sözleri ile bana fazlasıyla gaz vermeye devam etti. Hadi bebeğim daha sert iyice sok derken bir baktım ki kendimi kaptırmışım bu olayın büyüsüne ve tamamen hızlandım. O anda bir seriye bağladım ki vuruş seslerimizi bile yandaki komşular duymuştur sanırım. Dakikalar boyunca öyle delicesine sert sikiş yaptım ki önümde kalçası resmen alev aldı yanıyordu sanki. Tabi bu durum benim aletim içinde geçerli olunca fazla duramadım ve boşalarak derin bir oh çektim uzandım yanına. Bir süre muhabbet ederken üzerine hemen yapıştırdık bir zevk sigarası ve keyfimizin tadını çıkardık. Biraz dinlenmenin ardından tabi iyice kendimize gelince bu sefer yattığım yerden üzerime çıktı. Önce ağzına aldı içinde büyüttü iyice aletimi fena halde iştahımı kabarttıktan sonra kucağıma oturarak içine almasın mı of diyorum ne kadar güzel oldu. Üzerime iyice eğildi aradan dizlerimi hafif kaldırdım kalçasını avuçladım. Ona sokup çıkarmaya devam ederken bir yandan da beni yalamasıyla ve sıcak nefesini his etmem ile iyice mest oluyordum. Tam anlamıyla heyecanın zirvesinde buna devam ettik. Çılgınlar gibi sevişmenin ve seks yapmanın doruğunda o halde takıldıktan sonra bizimkini yine duramadım yatağa karşı eğilmesini sağladım. Arkasından bu sefer sağlam bir geçirdim ki direk derin bir ah çekerek zevkle acı karışımında bir ses tonu vardı. İyice hızımı alarak uzun zaman boyunca içine soktum çıkardım buna deliler gibi devam ederken artık duramayacağımı anlayıp çıkardım içinden. Uzandım hemen oraya direk ağzına alarak boşalttı beni çok güzeldi.
Previous
Next Post »
Thanks for your comment