Seks gücünün ortalığı kavuran hevesi


Öncelikle ben bir bayanım beylerim. Size seks hikayeleri anlatacak olan seksi duruşuyla tatlı bir hatun olarak ufkunuzu genişletmek ve iştahınızı kabartmak adına buradayım. Beyaz tenli ve güler yüzlü saf güzelliğim ile ortalığı kavuran biriyim diyebilirim. Bütünüyle içimde durdurulmaz sex gücünün olması sayesinde bazı tatlı anılara imza attım. Bunlardan bir tanesini paylaşarak belki de o arzuyu tekrar paylaşmak ve daha çok tatmin olmak istiyorum. Yorumlarınızı beklediğimi de söylemek isterim. Eğlence seven ve bunun uğruna aşkı değil seks tercihi yapan bir kız oluşumla herkesi kendime hasta bırakıyorum diyebilirim. Her an içimde çılgın bir sikiş hevesi ile doluyum sanki öyle durdurulmaz hissediyorum ki kendimi bazen ne yapacağıma bende engel olamıyorum. Geçen yaz tatile gitmiştim o anda esti ve tek başıma gittim. Sahile inmiştim ve güzel vücudumu bronz tenli yapmak adına güneşleniyordum. O anda yanıma bir deniz topu düştü yanıma biri yaklaştı ama yakışıklı ve güler yüzlü. Pardon kusura bakmayın rahatsız ettim diyerek tatlı gülümsemesini gösterdi. O anda içim kıpırdadı sanki ne olduğunu anlamadım ama aklım ona takılmıştı. Biraz daha dik uzanarak onu izlemeye başladım ve fark ettim ki o da arada bana göz atıyordu. Bende bu şekilde ona gülüşümü ve mimiklerimi vermeye başladım. Birbirimize arada böyle davranır iken bir cesaret topladı sanırım ve yanıma gelerek beni oynadıkları voleybolun içine davet etti. O arada iyice tanıştık ve eğlenceli birliktelik geçirmemizin ardından baş başa kalmak istediğimi söyleyerek biraz dolaşmaya başladık. Sahil boyu yürüdük ve konuştuk iyice içimin ısınmasının ardından bu gece odama gelsene özel takılalım deyince sanki gözlerinin içi parlamıştı. Geldikten sonra onunda yalnız olduğunu anlayarak daha da içten halde samimiyet kurmaya başladım. Birlikte birkaç kadeh bir şeyler içtik. O arada hevesim iyice azınca artık duramadım ve yatağın üzerine uzanmasını sağladım. Şortunu indirdim hafifçe yüzüne gülümseyerek aletini kavradım ve ağzıma almamın ardından öyle keyfe geldi ki bu sözlerine de yansıdı. O aşkım evet çok güzel oluyor devam et diye tatlı kelimeler kullanınca iyice iştaha geldim ve soyunmaya başladık. Yatağın üzerinde hırçın bir sevişme sahnemiz başladı. Lokum gibi ten yapımın lezzetine varmak isteyerek boynumdan rahmime kadar öyle tatlı yaladı ki kendimden geçtim adeta. İçimde delice hisler yaratmasının ardından o rahmime dil atarak bir emişi vardı ki sulandırdı iyice ve duramayarak hadi bebeğim sik beni artık duramıyorum çık üstüme içime gir diye tatlı bir ses tonuyla haykırdım. Oda dediğimi yaparak üzerime uzandı ve boynumdan emerek tatlı aletini içimde dolandırmaya başlamasıyla mest oldum. O arada bir de buna kulağımı emerek devam edince oh evet işte bu hiç dayanamadığım bir heyecan boyutuna girmiş oldu. Buna niye bilmiyorum ama asla dayanamıyorum. O keyifle dakikalarca gezdi içimde ve benimle aynı anda boşalmasıyla kendimi çok harika hissetmeme neden oldu. Biraz öylece takılmamızın ardından rahmimi yalayarak kendi aletine asılarak kaldırmaya başlayınca tutamadım kendimi ve 69 pozisyonu aldım. O halde devam ettik. Tutkumuzun gücüyle iyice kendimize gelince kucağına oturttu beni. Üzerinde zıplatır iken dayanamadım ve üzerine yattım o esnada zevkten şişmiş memelerimi emerek devam etti. Arada öpüşüyor ve kendimizi harika halde tatmin ediyorduk. Bu hevesin gücüyle o kadar muhteşem anların keyfine vardık ki boşalana kadar birkaç pozisyon değiştirerek buna devam etmemizin ardından yine aynı anda patlama yaşamıştık. İki kere üst üste benimle aynı anda bırakmasıyla
Previous
Next Post »
Thanks for your comment