Tutkulu aktif gay erkeğim


Tatlı şeyler ben size tutkulu gay hikayeleri olarak kendi anılarımdan bahis edecek olan yakışıklı ve aktif bir erkeğim. 26 yaşında uçanı kaçanı kaçırmadan her türlü sex yapma hevesiyle tutuşan biri olarak öyle tutkulu hayatım oldu ki artık bu sayfada arada bunları anlatmak için bulunacağım. Kim bilir yorum atarsanız belki tanışarak buluşabilir ve bu hikayelerin içine sizinle de bir parça koyabiliriz. Ah geçenlerde birini tanıdım ki kız gibi görüntüsüyle pürüz ten yapısı ve tam anlamıyla güzelliği ile beni benden aldı diyebilirim. Göğüslerini bir yaptırmış ki taş gibi büyük ve diri duruşuyla kendine çekti. Vücut yapısının dolgun ve seksi hatlar ile birbirini tamamlamasını gördükten sonra iyice tutularak yanına sokuldum. Merhaba canım diyerek sözüme başladım ve tanıştık. Önce birkaç yere götürerek muhabbet etme fırsatı tatmak istedim. İyice tanıştık ve aramızda ki samimiyet artırmış olduk. Tabi bu arada biraz da içerek tatlı bir kafa yaşıyorduk diyebilirim. Her türlü eğlence ve sohbetimizin ardından benden önce o teklif etti hadi bana gidelim aşkım ben sana kaptırdım kendimi bu aşkın meyvesini vermez isek olmaz diyerek en son mekandan direk dairesine doğru ilerledik. İçeri girmemizin ardından direk ayakta iken sıkıca sarmaladı beni bende aynı tepkiyi verdim. Göz göze bakışmamız ardından tutamadım direk ıslak dudağına yapıştım heyecan dolu halde sevişerek yatak odasına doğru ilerledik. Soyarken bedenimin her yerini emdi ve ayakta bekletti beni önümde çökmesinin ardından ağzının içinde öyle tatlı bir yaşattı ki o hevesle aletim sanki olması gerekenden fazla büyümüş gibi gelmişti. O tutkuyla yatağın üzerine çıkardım onu ikimizde anadan doğma durur iken arkadan kaseye bir baktım ve of bu ne seksi duruş böyle be dedim içimden. O şekilde kavradım güzelce sıvazladıktan sonra tükürdüm ve parmak atarak anal bölümden iyice genişletmeye başladım. İyice açmamın ardından aşkım hadi ama gir artık duramıyorum sik beni diye haykırmaya başladı. O heyecanla bastırarak onu kendime doğru çektim kafasını soktuktan sonra gerisi lap diye kaydı içine ve öyle bir lezzet aldım ki bunu kelimeler ile anlatamam sanırım. Tam manasında gelişen bu tutkunun eserinde birbirimize aşk dolu sözcükler ile gaz vermeye başladık. Of benim ateşli orospum diye sikerek devam ettikçe azıyor hadi hadi diye haykırarak iyice hızlanmama neden oluyordu. Zaten vücutta alkolde var o hevesle bir geçirdim ki içine inleterek uzun süre boyunca becerdim onu. Öyle güzel hisler verdi ki bana nasıl tarif edeyim anlatılmaz yaşanır desem çok doğru olurdu. Bir yandan da kendi aletine asıldığını fark edince aktif olduğunu da anlamıştım. Ama o bana sokmak yerine asılarak ona çakarken boşalmayı tercih etmişti. Benden önce boşaldı ve hemen arkasında bende saldım kendimi ve rahatladım. Uzandık bir süre göğsüme koydu başını ve tatlı konuşmalar ile takıldık. İkinciyi atar iken üzerime çıktı tatlı bir saksafon çekmesinin ardından kucağıma oturarak içine aldı. Üzerime yatırıp kalçasından kavradım o şekilde oynatarak dizlerimi hafif kaldırdım dayadım ona. Aradan lap lap diye sokmaya devam ederken sallanan memelerini ağzıma alarak emmeye başladım. Arada bir öpüşerek ve yumuşak tenini yalayarak ona geçirmeyi sürdürdüm. O tatlı dakikaların içinde birbirimize öyle sahip olduk ki sanki ayrılmaz parça olmuştuk. Uzun süre bozmadan buna devam etmemizin ardından artık boşaldım. Oda bende fazlasıyla kendimize gelmiştik yorumlarınızı bekliyorum daha anlatacak çok şeyim var hoşça kalın.
Previous
Next Post »
Thanks for your comment